2017-08-07

Coraz szerszy wybór

Wrocławska Galeria Dominikańska poszerza swoją ofertę. Powiększył się m.in. segment sportowy i produktów luksusowych.

Coraz szerszy wybór Fot. Galeria Dominikańska

Ostatnio do grona najemców Galerii Dominikańskiej dołączył Martes Sport, zajmując niemal 720 m2 powierzchni na poziomie +1. Sklep posiada szeroki asortyment odzieży, obuwia, akcesoriów i sprzętu sportowego różnych marek, przeznaczonych zarówno dla profesjonalistów, jak i dla osób zaczynających swoją przygodę ze sportem. Kolejna nowość w ofercie galerii to Folkstar – marka proponująca etniczne przedmioty i wzornictwo, obejmująca szeroki wybór produktów inspirowanych sztuką ludową. Na ponad 60 m2 powierzchni znajdują się ręcznie robione dekoracje i produkty wyposażenia wnętrz, ludowa odzież czy przedmioty codziennego użytku opatrzone m.in. kaszubskimi i łowickimi wzorami. Sklep mieści się na poziomie -1. Produkty luksusowe można znaleźć natomiast w nowym salonie Swarovski, na poziomie 0. Luksusowa marka z Austrii zajmuje lokal o powierzchni 41 m2.
Niedawno ofertę Galerii Dominikańskiej wzbogaciły także marki Time Trend, Mensa Home, salon optyczny Viu Viu Optica. Natomiast lokal w odświeżonej odsłonie otworzyło biuro podróży Tui, marka CCC oraz restauracja North Fish i Cukiernia Sowa w nowej lokalizacji.

- Nasze centrum ma 16-letnią tradycję i jest jednym z najważniejszych miejsc na mapie handlowej miasta, zarówno dzięki doskonałej, śródmiejskiej lokalizacji, jak i wyselekcjonowanej ofercie modowej, usługowej i gastronomicznej – mówi Andrzej Wąsowicz, dyrektor Galerii Dominikańskiej. - To nie tylko miejsce zakupów. Można tu również skorzystać z usług m.in. kilku banków, biur podróży, salonu fryzjerskiego lub pralni, zadbać o zdrowie i wygląd, zjeść coś dobrego czy spotkać się z przyjaciółmi w przyjemnej atmosferze. Tworzenie oryginalnego tenant mixu ma dla nas kluczowe znaczenie, dlatego systematycznie wprowadzamy nowe marki i przeprowadzamy relokacje oraz odświeżamy koncepty sklepów obecnych już w centrum.

Galeria Dominikańska to w pełni wynajęte centrum handlowe klasy A. Jej powierzchnia najmu wynosi około 32,9 tys. m2. Zajmuje trzy kondygnacje, na których znajdują się 102 lokale, siłownia oraz centrum medyczne. Głównymi najemcami są supermarket Carrefour i Media Markt. Ponadto w galerii znajduje się ponad 900 miejsc parkingowych.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system