-
Stolica galeriami stoi
Warszawa to niekwestionowana stolica handlu – we wszystkich centrach handlowych jest tu już 1,5 mln m kw. powierzchni. I będzie więcej.
-
Jak wybrać lokal na biznes?
Wybór właściwego lokalu na biznesu nie jest rzeczą łatwą. Trzeba dokładnie przeanalizować ofertę rynku i wybrać taki lokal, który ma optymalną dla nas lokalizację, wygląd, jakość, metraż, a przede wszystkim cenę. A co najważniejsze, czy w przyszłości wygeneruje korzystny dochód.
-
Dekada na start
Na początku 2018 roku ruszy budowa galerii handlowej Dekada w Nysie. Otwarcie obiektu zaplanowano półtora roku później.
-
Atut dla klientów
Kraków ma nowe centrum handlowe typu convenience. Najnowszy Atut właśnie ruszył w dzielnicy Prądnik Biały.
-
Rozbudowa nad morzem
Morski Park Handlowy w Gdańsku właśnie się rozbudowuje. Powiększy się prawie dwukrotnie.
-
Zabawa na budowie
W Atrium Promenada trwają zaawansowane prace budowlane. Operator centrum wpadł na pomysł, jak osłodzić klientom niedogodności.
-
Więcej miejsca na zakupy
Szczecińskie Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy otworzyło się po rozbudowie. Tylko w ciągu pierwszej godziny od otwarcia zakupy zrobiło w nim 25 tys. osób.
-
Dla domu i ogrodu
Wodny Park Handlowy Marywilska 44 to nowo powstające miejsce w Warszawie z szeroką ofertą wyposażenia wnętrz. Pierwsze sklepy ruszą już w tym miesiącu.
-
Namierzone auto
Zapomnieliście, gdzie zaparkowaliście samochód w centrum handlowym? Teraz to nie problem.
-
Biuro na miarę potrzeb
Kto wie najlepiej, jak powinno wyglądać biuro, by pracowało się w nim komfortowo, ale też efektywnie? Najnowszy trend aranżacji służbowych wnętrz mówi, że warto o to zapytać samych pracowników.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.