Zabawa na budowie
W Atrium Promenada trwają zaawansowane prace budowlane. Operator centrum wpadł na pomysł, jak osłodzić klientom niedogodności.
- W Atrium Promenada trwają zaawansowane prace budowlane. Zdajemy sobie sprawę, że mogą być one uciążliwe dla naszych klientów. Dlatego chcemy zapewnić im komfort podczas zakupów w postaci miejsc wypoczynku i rozrywki. Jako centrum czerpiące ze światowych wzorców, wykorzystujemy do tego celu najnowszy trend na rynku, jakim jest retailtainment – wnętrza Atrium Promenada stały się tzw. „salonem doświadczeń“, w którym cele zakupowe połączyliśmy ze sztuką, edukacją i zabawą – mówi Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada.
Wykorzystując wysłonięcia powierzchni prac budowlanych w obiekcie, centrum handlowe powiększyło strefę rozrywki i wypoczynku. Już teraz na pierwszym i drugim piętrze głównego pasażu można podziwiać malarskie kreacje Ivo Nikicia, które w połączeniu z designem tworzą unikatowy, pobudzający wyobraźnię świat. Artysta, wywodzący się z pracowni prof. Jarosława Modzelewskiego, czerpie ze stylistyki street-artowej, którą łączy z techniką laserunku i malarstwem fakturowym. Ivo Nikić przygotował dla centrum specjalną grafikę, która zdobi ściany wschodniego i zachodniego skrzydła głównego pasażu. Obiekty malarskie artysty wkomponowane w banery, przygotowywane pod kuratelą Your Art Maison Gallery, nawiązują do zakupowego i modowego charakteru centrum.
Atrium Promenada rozszerzyło również strefę wypoczynku dla najmłodszych gości – rozbudowa stworzyła możliwość nowego, tymczasowego rozwiązania, zgodnego z kierunkiem retailtainmentu, w postaci Alejki Ciekawostek. Przestrzeń rozrywki i rekreacji stanowią ciągnące się wzdłuż zabudowań kamieniczki nawiązujące do handlowej ulicy, w duchu której powstają nowe pasaże Atrium Promenada. Rysunki znajdujące się w alejce wykonane są przez znaną ilustratorkę książek dla dzieci, Kasię Cerazę.
Inspirowane kultową obowieścią „Mary Poppins“ kamieniczki, dostarczają najmłodszym klientom centrum atrakcje o walorach edukacyjnych i rozrywkowych. W Alejce Ciekawostek dzieci mogą poczuć się jak kolorowe motyle, ważki czy kolibry, zobaczyć się w krzywym zwierciadle, skompletować szafę, stać się Picassem, zagrać w gry kosmiczne i zmierzyć się z dzikim zwierzęciem. Atrakcje aktywizują i angażują poprzez cykliczne konkursy na kanałach mediów społecznościowych Atrium Promenada. Projekt ma na celu edukację i poszerzenie wiedzy poprzez zabawę i integrację dzieci w różnym wieku – w Alejce Ciekawostek przyjemnie i ciekawie spędzą czas ze swoimi pociechami również rodzice i dziadkowie.
- Nowa odsłona Atrium Promenada oferuje mieszkańcom Warszawy nowoczesną i inspirującą przestrzeń zakupową na najwyższym poziomie. Współpraca przy tworzeniu kreatywnej przestrzeni dla dzieci z tak wybitnymi artystami, jak Ivo Nikić oraz Kasia Cerazy, jest odzwierciedleniem kierunku, w którym podąża Atrium Promenada. Nasi klienci mają niepowtarzalną okazję, by podziwiać ilustracje światowej klasy, jednocześnie oddając się zabawie rozwijającej wrażliwość, estetykę, kreatywność i wiedzę. Chcemy zapewnić gościom centrum nie tylko unikatową ofertę modową i usługową, ale kreować również wyjątkową strefę rozrywki i wypoczynku – dodaje Agata Szczęsna.
Dostępne obecnie atrakcje w głównym pasażu Atrium Promenada to pierwsza część Alejki Ciekawostek. W połowie grudnia odsłonięty zostanie drugi fragment edukacyjno-rozrywkowej przestrzeni. Uczestnictwo w atrakcjach Alejki Ciekawostek jest bezpłatne i dostępne dla każdego w godzinach otwarcia centrum.
Atrium Promenada to największe centrum handlowe w prawobrzeżnej części Warszawy. Na 44,3 tys. m2 powierzchni handlowej do dyspozycji odwiedzających jest ponad 180 sklepów i lokali usługowych.