-
Pieniądze z parkingu
Na nieruchomościach może zarabiać każdy – wystarczy, że ma miejsce parkingowe w popularnej okolicy i zechce się nim podzielić.
-
Biznes w promieniach słońca
Lokal, w którym będzie działało biuro podróży powinien mieć dużą witrynę, aby można było wyeksponować w niej promowane oferty.
-
Firma jak z płatka
Marże na sprzedaży kwiatów sięgają nawet 300 proc., ale oprócz bajecznych możliwości zarobku prowadzenie kwiaciarni wiąże się też ze sporym ryzykiem.
-
Bielizna sprzeda się wszędzie
Pierwszym krokiem w kierunku własnego biznesu bieliźnianego powinien być namysł nad asortymentem, bo to właśnie on determinuje lokalizację oraz klientelę.
-
Złoto od zaplecza
Sklep jubilerski wymaga sporych nakładów na inwestycję i pierwsze miesiące funkcjonowania. Jednak kiedy klienci nauczą się kupować w nowym miejscu, będzie to naprawdę złoty interes.
-
Freedom ma ambicje
Czy na rynku pośrednictwa w nieruchomościach jest miejsce na kolejną sieć franczyzową?
-
Przeprowadzka zamiast otwarć
Charley’s Philly Steaks zmienia swoją jedyną lokalizację. Nowych restauracji wciąż brak.
-
Zysk liczony w dioptriach
OpenOptyk unika dużych miast i centrów handlowych. Czy w kilkutysięcznym mieście da się zarobić na sprzedaży okularów?
-
Czesi grają w zielone
Apteki z konopiami leczniczymi wejdą do Polski. Jednak najpierw właściciel musi znaleźć masterfranczyzobiorcę.
-
Oferta od stóp do zębów
Wzbogacenie oferty salonu kosmetycznego o usługę wybielania zębów kosztuje 50 tys. zł.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.