-
Mateusz Polkowski
Polska biurami stoi
W minionym roku oddano do użytku rekordową ilość nowej powierzchni biurowej.
-
Dr Marek Borowiński, Shop Doctor
Nie daj się nabrać
Grudzień to okres żniw dla sprzedawców. Gotowe zestawy prezentów, pachnące pierniki i choinki oraz świąteczne ceny zachęcają nas do zakupów. Niestety, niektóre promocje są pozorne, a sprzedawcy tylko czyhają na to, aby złapać nas w świąteczną pułapkę.
-
Filip Gabryelczyk, Retail TRILUX Polska
Jak przygotować sklep do świąt
Świąteczne punkty sprzedaży dają okazję, by zainteresować klientów danym produktem bądź przypomnieć o jego kupnie.
-
Michał Stemplewski
Sprzedawca i zarazem doradca
Branża wyposażenia wnętrz jest dość wymagającym sektorem sprzedaży. Istotną rolę odgrywa specjalistyczna wiedza sprzedawców i wyczucie aktualnych trendów.
-
Filip Gabryelczyk, Retail TRILUX Polska
Oświetlenie strefy kas
Obszar kasy jest jednym z najważniejszych miejsc w każdym sklepie. Trafiają tu wszyscy klienci, niezależnie od tego, co znajdowało się na ich liście zakupów. Czekając w kolejce mają czas, by rozejrzeć się wokół i dołożyć do swojego koszyka kilka produktów.
-
Adam Zbrzeżny
Biuro bez problemów
Lokalizacja biura nieruchomości ma nadal znaczenie, ale zdecydowanie mniejsze niż było to jeszcze kilkanaście lat temu.
-
Joanna Sinkiewicz, Cushman&Wakefield
Magazyn szyty na miarę
Magazyn jest źródłem poważnych kosztów, których nie da się uniknąć. Należy więc wybrać lokalizację tak, aby jego wartość użytkowa była możliwie najwyższa.
-
Michał Stemplewski, Sklepy Komfort
Idealny lokal na sklep
Sklepy z branży wyposażenia wnętrz lubią sąsiedztwo innych placówek z podobnym asortymentem.
-
Filip Gabryelczyk, Trilux
Jak światło pomaga upłynnić napoje
Sprzedaż napojów bezalkoholowych i piwa charakteryzuje się bardzo silną sezonowością. By w pełni wykorzystać handlowy potencjał nadchodzącej pory roku, warto zadbać o optymalną ekspozycję butelek, kartonów i puszek.
-
Magdalena Frątczak, CBRE
Lokalizacja typu prime
Nowe marki najchętniej wybierają stolice na lokalizacje swoich pierwszych sklepów.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.