Używamy plików cookies! by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku
zmień ustawiewnia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

zamknij

Lokal na Biznes

  • Moje konto
  • Forum
  • Pomoc
  • Zobacz lokale
  • Dodaj lokal
  • Galerie handlowe
  • Aktualności
  • Pomysły
    na biznes
  • Okiem
    eksperta
  • ABC
    lokalizacji

Okiem eksperta

  • Mateusz Polkowski Mateusz Polkowski

    Polska biurami stoi

    W minionym roku oddano do użytku rekordową ilość nowej powierzchni biurowej.

  • Dr Marek Borowiński, Shop Doctor Dr Marek Borowiński, Shop Doctor

    Nie daj się nabrać

    Grudzień to okres żniw dla sprzedawców. Gotowe zestawy prezentów, pachnące pierniki i choinki oraz świąteczne ceny zachęcają nas do zakupów. Niestety, niektóre promocje są pozorne, a sprzedawcy tylko czyhają na to, aby złapać nas w świąteczną pułapkę.

  • Filip Gabryelczyk, Retail TRILUX Polska Filip Gabryelczyk, Retail TRILUX Polska

    Jak przygotować sklep do świąt

    Świąteczne punkty sprzedaży dają okazję, by zainteresować klientów danym produktem bądź przypomnieć o jego kupnie.

  • Michał Stemplewski Michał Stemplewski

    Sprzedawca i zarazem doradca

    Branża wyposażenia wnętrz jest dość wymagającym sektorem sprzedaży. Istotną rolę odgrywa specjalistyczna wiedza sprzedawców i wyczucie aktualnych trendów.

  • Filip Gabryelczyk, Retail TRILUX Polska Filip Gabryelczyk, Retail TRILUX Polska

    Oświetlenie strefy kas

    Obszar kasy jest jednym z najważniejszych miejsc w każdym sklepie. Trafiają tu wszyscy klienci, niezależnie od tego, co znajdowało się na ich liście zakupów. Czekając w kolejce mają czas, by rozejrzeć się wokół i dołożyć do swojego koszyka kilka produktów.

  • Adam Zbrzeżny Adam Zbrzeżny

    Biuro bez problemów

    Lokalizacja biura nieruchomości ma nadal znaczenie, ale zdecydowanie mniejsze niż było to jeszcze kilkanaście lat temu.

  • Joanna Sinkiewicz, Cushman&Wakefield Joanna Sinkiewicz, Cushman&Wakefield

    Magazyn szyty na miarę

    Magazyn jest źródłem poważnych kosztów, których nie da się uniknąć. Należy więc wybrać lokalizację tak, aby jego wartość użytkowa była możliwie najwyższa.

  • Michał Stemplewski, Sklepy Komfort Michał Stemplewski, Sklepy Komfort

    Idealny lokal na sklep

    Sklepy z branży wyposażenia wnętrz lubią sąsiedztwo innych placówek z podobnym asortymentem.

  • Filip Gabryelczyk, Trilux Filip Gabryelczyk, Trilux

    Jak światło pomaga upłynnić napoje

    Sprzedaż napojów bezalkoholowych i piwa charakteryzuje się bardzo silną sezonowością. By w pełni wykorzystać handlowy potencjał nadchodzącej pory roku, warto zadbać o optymalną ekspozycję butelek, kartonów i puszek.

  • Magdalena Frątczak, CBRE Magdalena Frątczak, CBRE

    Lokalizacja typu prime

    Nowe marki najchętniej wybierają stolice na lokalizacje swoich pierwszych sklepów.

poprzednia
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
następna

Często czytane

  • Biznes na fali

    Biznes na fali

    Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.

  • Zysk wyssany z krwi

    Zysk wyssany z krwi

    Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.

  • Żabka wynajmie

    Żabka wynajmie

    Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.

  • Masażysta na parterze

    Masażysta na parterze

    Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.

  • Własny sklep w galerii

    Własny sklep w galerii

    O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.

  • Guziki, wstążki i duże pieniążki

    Guziki, wstążki i duże pieniążki

    Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.

  • Biznes idzie jak ciepłe bułeczki

    Biznes idzie jak ciepłe bułeczki

    Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.

Ogłoszenia

Lokal od A do Z

  • apteka

    apteka

  • biuro

    biuro

  • restauracja

    restauracja

  • sklep odzieżowy

    sklep odzieżowy

  • sklep spożywczy

    sklep spożywczy

  • salon urody

    salon urody

  • Wszelkie prawa zastrzeżone 2025

    Realizacja:

    • Aktualności
    • Dodaj lokal
    • ABC Lokalizacji
    • O nas
    • Reklama
    • Okiem eksperta
    • Forum
    • Zobacz lokale
    • Kontakt
    • Polityka prywatności