-
Galeria na plusie
Gemini Park w Bielsku-Białej sprzedaje coraz więcej. Oprócz obrotów rośnie też liczba najemców.
-
Tomaszów zaprasza na zakupy
Mieszkańcy Tomaszowa Mazowieckiego mają nową galerię.
-
Pizzeria w zieleni
Fun Pizza otwiera lokale w formacie ekspres lub z salą konsumpcyjną.
-
Chłopskie Jadło na Dolnym Śląsku
Chłopskie Jadło uruchomiło pierwszą restaurację we Wrocławiu. W tym roku to trzeci, nowo otwarty lokal sieci.
-
Koszyki znów działają
Odbudowana warszawska Hala Koszyki została otwarta.
-
Galeria Jurajska świętuje
Ostatnie trzy lata były dla Galerii Jurajskiej bardzo udane. To zasługa poczynionych inwestycji i zmian.
-
Sklep dla rolnika
Sklep ze specjalistycznym asortymentem rolniczo-technicznym najlepiej otworzyć tam, gdzie w pobliżu są duże gospodarstwa.
-
Nie tylko na zakupy
Sektor rozrywkowy i możliwości ciekawego spędzania wolnego czasu to jedne z głównych czynników, które przyciągają odwiedzających do galerii handlowych. Powstający właśnie Gemini Park Tychy chce nadążać za tymi preferencjami.
-
Posnania otwiera podwoje
Największe centrum handlowe w Wielkopolsce – Posnania – otwiera się dla klientów już 19 października.
-
Z zapiekanką do ludzi
Zapiekanki sieci Z ogórem czy bez? można sprzedawać albo z okienka, albo w lokalu z miejscami siedzącymi dla klientów.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.