-
Goście jedzą oczami
Wykorzystując technologię badania fal mózgowych, zbadano reakcję gości restauracji na kolory. Wyniki testu dają cenne sugestie dotyczące wystroju wnętrz.
-
Apetyt na stolicę
Franczyzodawca pizzerii Stopiątka ma ambitne plany związane z rozwojem w stolicy. Jak szacuje Marcin Ciesielski, właściciel marki, w Warszawie jest miejsce na kilkanaście placówek. Już niedługo powstanie pierwsza. Firma podpisała niedawno umowę franczyzową i aktualnie poszukuje odpowiedniej lokaliza
-
Przynęta na klienta
Klient kupuje nie tylko oczami. Wykorzystanie różnych kanałów reklamowych, tzw. mediów in-store, może dać niezłe efekty.
-
Lokale czekają
Toy Planet ma gotowe atrakcyjne lokalizacje dla potencjalnych franczyzobiorców.
-
Tomaszów będzie miał galerię
Pod koniec roku ma ruszyć pierwsza w Tomaszowie Mazowieckim galeria handlowa. W tej chwili jest skomercjalizowana w 80 proc.
-
Burger w historycznej oprawie
Flagowa restauracja Burger Kinga w Warszawie to przykład na to, że historyczne wnętrze można świetnie adaptować na potrzeby współczesnego lokalu.
-
Lokal wybiera franczyzodawca
Blue Shadow ma ofertę franczyzową zarówno dla istniejących sklepów, jak i dla przedsiębiorców dopiero wchodzących na rynek. Tym drugim franczyzodawca sam wybierze lokum.
-
Agencja ubezpieczeń musi być przyjazna
Ubezpieczenia sprzedają ludzie, nie lokal. Nie znaczy to jednak, że miejsce prowadzenia działalności agenta i wystrój wnętrza pozostają bez znaczenia.
-
Sklep na trochę
Pop-up store może być sposobem na przetestowanie nowego produktu. To sklep, który pojawia się w danym miejscu na kilka dni lub miesięcy.
-
Centrum handlowe jak restauracja
Dobra lokalizacja i odpowiedni wachlarz marek odzieżowych to za mało, by galeria zyskała uznanie klientów. Liczy się oferta gastronomiczna.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.