2016-04-22

Lokal wybiera franczyzodawca

Blue Shadow ma ofertę franczyzową zarówno dla istniejących sklepów, jak i dla przedsiębiorców dopiero wchodzących na rynek. Tym drugim franczyzodawca sam wybierze lokum.

Lokal wybiera franczyzodawca fot. Blue Shadow

Blue Shadow to polski producent mody dla kobiet. Sieć tej marki liczy 28 sklepów, a w jej skład wchodzą zarówno punkty partnerskie, własne, jak i franczyzowe. W wystroju placówek dominuje minimalizm i elegancja. W ten sposób właściciel marki chce podkreślić rangę swojego rzemiosła – ubrania Blue Shadow są szyte wyłącznie w Polsce.

Nasz klimat nawiązuje do charakteru manufaktury, tradycji polskiej produkcji, która zaczyna być na nowo doceniana i pożądana wśród klientek. To nasza wielka duma, że możemy tworzyć polską modę dla szerokiego grona kobiet – mówi Agnieszka Falińska z sieci Blue Shadow.

Sklepy Blue Shadow powstają głównie w galeriach handlowych, na co wpływ mają kwestie ekonomiczne – tam potencjał zakupowy jest zdaniem franczyzodawcy największy. W sieci działają jednak też sklepy umiejscowione na ulicach handlowych, a ich wyniki są zadowalające.

Ostatnie otwarcie salonu Blue Shadow miało miejsce w Sandomierzu. Jest to sklep działający w galerii handlowej, umiejscowiony na parterze.Za chwilę otwieramy kolejne sklepy m.in. w Warszawie. Po raz pierwszy otwierać będziemy sklep Blue Shadow w stolicy – zapowiada Agnieszka Falińska.

Kandydat na franczyzobiorcę otrzymuje od właściciela marki propozycję lokalu, z wynegocjowanym czynszem i kluczowymi warunkami umowy. Jeśli już prowadzi własny sklep odzieżowy, to może zaadaptować go na potrzeby marki Blue Shadow.

W tym przypadku dążymy do jak największego zminimalizowania kosztów przeobrażenia sklepu, nie tracąc jednocześnie na efekcie wizualnym nowego salonu i jego sile przyciągania – tłumaczy Agnieszka Falińska.

Franczyzodawca szacuje, że remont i wyposażenie metra kwadratowego powierzchni sklepu Blue Shadow wiąże się z kosztem 1 tys. zł. Inwestycja powinna zwrócić się w 12 miesięcy.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system