-
Na zakupy do Mysłowic
Jeszcze w tym roku w Mysłowicach zostanie otwarta galeria handlowa Quick Park. Będzie to 45. centrum handlowe na terenie konurbacji katowickiej.
-
Przybywa klientów, rośnie sprzedaż
Liczba klientów odwiedzających Galerię Pomorską wzrosła w porównaniu z zeszłym rokiem o 30 proc. To przełożyło się również na sprzedaż.
-
Piec w samym sercu
Pizzerie Tutti Santi sprawdzą się nie tylko w aglomeracjach. Można je otwierać już w miastach liczących 50 tys. mieszkańców.
-
Galeria obok galerii
W Trójmieście działają aż 24 centra handlowe o łącznej powierzchni 688 tys. mkw. GLA.
-
Wkrótce wykopy, za dwa lata galeria
Rozpoczyna się drugi etap budowy Galerii Młociny.
-
Dekada się powiększy
Po pięciu latach istnienia Dekada Skierniewice planuje rozbudowę. Przybędzie powierzchni handlowej i miejsc parkingowych.
-
Więcej mody w Jurajskiej
Częstochowska galeria poszerza ofertę modową. Dwa nowe sklepy działają pod szyldami Ptak Moda i Taranko.
-
Metrohouse bez rebrandingu
Zmiana właściciela sieci biur nieruchomości nie poskutkuje rebrandingiem. Nie zmienia to faktu, że nowi franczyzobiorcy muszą spełnić określone wytyczne.
-
Przy ulicy i w galerii
Pod szyldem The Rose kosmetyki można sprzedawać w sklepie i z wyspy handlowej.
-
NoVa Park urośnie
Wkrótce rusza rozbudowa centrum handlowego NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim. W galerii przybędzie 10 tys. m kw. powierzchni.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.