2016-09-10

Więcej mody w Jurajskiej

Częstochowska galeria poszerza ofertę modową. Dwa nowe sklepy działają pod szyldami Ptak Moda i Taranko.

Więcej mody w Jurajskiej Fot. Galeria Jurajska

Galeria Jurajska po raz kolejny w tym roku poszerza swoją ofertę modową. Z początkiem września do grona najemców tego największego centrum handlowego w Częstochowie dołączył salon Ptak Moda. To kolejne w ostatnich tygodniach otwarcie w tym segmencie ofertowym Jurajskiej. Wcześniej do grona najemców dołączyła marka Taranko.

Ptak Moda to multibrandowy salon z ubraniami i dodatkami ponad 200 polskich projektantów i producentów. W ofercie sklepu można znaleźć m.in. sukienki, płaszcze, spódnice i swetry projektu Sanmi, Lima Woman, La Blanche, La Vie, Spillo, Bicotone, King Young, Niren czy by Mielczarkowski, a także torebki marki Bajaga. W Ptak Moda dostępne są 3 kolekcje: Woman, +Size i Kids. To pierwszy sklep stacjonarny marki w województwie śląskim i szósty w Polsce.

Polacy coraz chętniej i bez kompleksów noszą ubrania polskich producentów. Cenimy ich za jakość, pomysłowość, ale także za unikalność i przystępność cenową. W Galerii Jurajskiej brakowało sklepu, w którym klienci mogliby znaleźć tak szeroką i zróżnicowaną propozycje rodzimych designerów. Dzięki Ptak Moda ta luka została zapełniona, po raz kolejny podnosząc atrakcyjność zakupową Jurajskiej  mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Polskie marki odzieżowe stanowią około 30 proc. całościowej oferty modowej centrum handlowego. Wśród najemców można znaleźć tak dobrze znane marki jak m.in. Molton, Marilyn, Wólczanka, Vistula czy Simple. W Galerii Jurajskiej znajduje się także największy w Polsce salon Reserved.

Tutejszy rynek jest niezwykle przyjazny polskim markom odzieżowym. Obok zagranicznych sieciówek, takich jak Zara, H&M czy Massimo Dutti, należą one dziś do najchętniej wybieranych przez naszych klientów. Ten potencjał widzą zarówno nowi najemcy, jak i dotychczasowi, którzy coraz częściej decydują się na powiększenia swoich salonów. Przykładem jest ostatnia relokacja Reserved czy powiększenie salonu Gino Rossi  mówi Roman Bugajczyk.

Otwarcie Ptak Moda to już drugie otwarcie z serii zaplanowanych na najbliższe miesiące. Z końcem sierpnia do grona najemców Galerii Jurajskiej dołączyła sieć Fotojoker oraz sklep Ananas oferujący ubrania dziecięce marki Mayoral. Przed galerią także otwarcie m.in. sklepu papierniczego, fryzjera dla dzieci oraz studia fitness. To ostatnie pojawi się w centrum pod koniec roku.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Galeria Jurajska usytuowana jest przy Alei Wojska Polskiego 207  przebiegającym przez całą Częstochowę fragmencie drogi krajowej nr 1, łączącej północ i południe Polski. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. m2, z czego 49 tys. m2 to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system