-
Biuro dla startupów
Akcelerator biznesu Business Link otworzył swój koncept biur coworkingowych. Jest funkcjonalnie, nowocześnie, ale też stylowo.
-
Sphinx z nowym wnętrzem
Najstarszy w Polsce lokal pod szyldem Sphinx przeszedł generalny remont i zyskał bardziej nowoczesne wnętrze.
-
Burger potrzebuje ruchu
Serwujący wysmakowane hamburgery koncept Zdrowa Krowa w wystroju wnętrz stawia na minimalizm.
-
W poszukiwaniu białych plam
Powierzchni handlowej w Polsce przybywa, ale w coraz wolniejszym tempie. Czy miejsce na obiekty handlowe nad Wisłą się kończy?
-
Zakupy nad Zegrzem
Jeszcze w tym roku ma zostać otwarta Galeria Zegrzyńska w Legionowie.
-
Atrium się rozrośnie
Atrium Group chce zainwestować 120 mln euro w rozbudowę swoich centrów handlowych w Polsce.
-
Duka na wyspach
Duka uruchomiła właśnie drugi sklep w Wielkiej Brytanii – tym razem w mieście Reading w centrum handlowym The Oracle.
-
Biuro dla pośrednika
Pośrednicy w nieruchomościach pomagają w znalezieniu odpowiedniego lokum mieszkaniowego bądź biurowego. A jak sami powinni zadbać o miejsce prowadzenia własnej działalności?
-
Rok w galeriach
W mijającym roku w Polsce przybyło ponad 460 tys. m2 nowoczesnej powierzchni handlowej. Zdecydowana większość to nowe galerie.
-
Biznes na słodko
Cukiernię z wieloletnimi tradycjami, cukiernię internetową czy przybyłą zza Oceanu cupcakes bakery oferującą babeczki z kremem. Którą najbardziej opłaca się prowadzić?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.