-
Nowa galeria dla Śląska
Zapełnia się lista najemców budowanego właśnie centrum handlowego Gemini Park Tychy. Otwarcie zaplanowano na IV kwartał przyszłego roku.
-
Magazyn szyty na miarę
Magazyn jest źródłem poważnych kosztów, których nie da się uniknąć. Należy więc wybrać lokalizację tak, aby jego wartość użytkowa była możliwie najwyższa.
-
Sfinks spogląda z gór
Sphinx otworzy restaurację w nowopowstającej zakopiańskiej Galerii Krupówki.
-
Sam handel to za mało
Klienci mają dziś mało czasu i chcą załatwić wiele rzeczy w jednym miejscu. Dlatego galerie handlowe łączą się często z innymi obiektami: dworcami, centrami biurowymi czy nawet medycznymi.
-
Komfort celuje w mniejsze miasta
Firma poszukuje franczyzobiorców m.in. w Dębicy, Jaśle, Ostrowcu Świętokrzyskim, Jastrzębiu Zdroju i Puławach. Franczyzodawca w całości pokrywa koszty inwestycji w sklep.
-
Z wybiegu do sklepu
Wystrój salonów Femestage Eva Minge nawiązuje do backstage’u pokazu mody.
-
Food court zarabia
Najemcy strefy food court w Gemini Park Bielsko-Biała mogą się cieszyć, bo obroty w ich lokalach systematycznie rosną.
-
Sycylijskie klimaty
W restauracjach Sicilia Pizza e Pasta gość ma się poczuć jak na sycylijskich wakacjach.
-
Zrób sobie browar
Piwo z małych browarów jest w modzie. Jak i gdzie uruchomić taką produkcję?
-
Biuro jak magnes
9 na 10 menedżerów uważa, że nowoczesna i przyjazna przestrzeń biurowa jest istotnym elementem w procesie rekrutacji. Jak zatem wygląda przedsiębiorstwo przyciągające najlepszych?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.