-
Rzeczywistość przerosła oczekiwania
Galeria Jurajska z lokalnego centrum handlowego stała się regionalnym. Co się stało?
-
Stacjonarnie czy w internecie?
Omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, to dziś kluczowy element zarządzania w sieciach handlowych. Jak w tym zakresie wypadają najwięksi gracze?
-
Finanse w nowym wydaniu
Znana sieć doradztwa finansowego odświeża swój wygląd. Co się zmieni?
-
Kultura dobrze urządzona
W nowej galerii Wroclavia znalazły się m.in. salon Empik oraz kameralna księgarnia Mole Mole. Co czeka na klientów w ich wnętrzu?
-
TK Maxx na Podlasiu
Pierwszy w północno-wschodniej Polsce salon TK Maxx został otwarty w białostockim centrum handlowym Atrium Biała.
-
Food court Galerii Jurajskiej z nową restauracją
Galeria Jurajska rozwija i urozmaica ofertę swojej strefy gastronomicznej. Do grona najemców centrum handlowego dołączyła właśnie restauracja CrepStory. Naleśnikarnia zajęła ponad 127 m kw.
-
Wykreowane zyski
Dzięki portalom plotkarskim, blogom oraz przekonaniu, że profesjonalny wizerunek to klucz do sukcesu, styliści mocno wkraczają na rynek pracy. Za pieniądze doradzają, jak odnaleźć własny styl.
-
Dekada Skierniewice będzie rosnąć
Centrum handlowe zyska cztery kondygnacje. W nich pojawią się nowe marki.
-
Miejsce na wege-jedzenie
Serwujący kuchnię roślinną koncept Mihiderka chce się rozwijać w dużych miastach.
-
Duka wchodzi do Galerii Północnej
Sieć salonów wyposażenia wnętrz zastosowała nietypowy manewr na otwarcie.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.