2017-10-24

Finanse w nowym wydaniu

Znana sieć doradztwa finansowego odświeża swój wygląd. Co się zmieni?

Finanse w nowym wydaniu Fot. Expander

Expander, sieć biur pośrednictwa finansowego, zaprezentowała nowe logo, serwis internetowy oraz wizualizację blisko 100 placówek w kraju. Jak tłumaczy zarząd, identyfikacja graficzna została odświeżona, by lepiej oddawać cechy, którym firma zawdzięcza swój rynkowy sukces – profesjonalizm, wszechstronność i elastyczne podejście do klienta. 

Zmianie uległo logo i claim, czyli slogan reklamowy. Na początku września pośrednik rozpoczął również dostosowywanie identyfikacji wizualnej blisko 100 oddziałów w całej Polsce oraz zmianę wyglądu materiałów reklamowych. Nowoczesna i spójna kolorystyka ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności brandu. Kolejną zmianą jest uruchomienie nowego serwisu internetowego. Expander.pl to przede wszystkim źródło praktycznej wiedzy finansowej. Na platformie na bieżąco publikowane będą artykuły zawierające porady ekspertów, objaśniające zagadnienia związane z finansami i analizujące rynek. Nie zabraknie też odpowiedzi na najczęściej zadawane przez konsumentów pytania. Ta część serwisu będzie na bieżąco rozwijana i poszerzana o nowe treści.

Expander to połączenie 17-letniej tradycji i eksperckiej wiedzy ze znajomością potrzeb dzisiejszego klienta. Współcześni konsumenci, w tym przedstawiciele pokolenia Y, traktują nowe technologie jako integralną część codziennego życia. Także od ekspertów finansowych oczekują otwartości, przejrzystej i sprawnej komunikacji w różnych kanałach. Dlatego stawiamy na stały rozwój naszej oferty i inwestujemy w projekty w kanałach online. Chcemy, aby wygląd Expandera oddawał charakter oraz najważniejsze cechy firmy, dzięki którym zawdzięczamy dynamiczny rozwój. Zależy nam, by podkreślał również misję firmy, czyli bycie ekspertem od spraw ważnych dla naszych klientów – mówi Adrian Jarosz, prezes zarządu Expander Advisors.

W pierwszej połowie 2017 roku doradcy Expandera pośredniczyli w udzieleniu kredytów hipotecznych na kwotę ponad 3 mld złotych, wypracowując tym samym wolumen większy o blisko 20 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W odniesieniu do pierwszej połowy 2016 roku, Expander uzyskał wzrosty również w innych kategoriach produktowych – o ponad połowę wzrosła sprzedaż kredytów firmowych oraz aż o 76 proc. produktów inwestycyjnych. Rozwój usług sprawił, że oddziały Expandera stały się miejscem realizacji potrzeb finansowych nie tylko dla starszych, ale i młodszych klientów z tzw. pokolenia Y.

Za odświeżenie identyfikacji wizualnej Expander odpowiada agencja White Cat Studio.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system