-
Marki na wyprzedaży
Silesia Outlet kompletuje grono najemców. Otwarcie obiektu już za rok.
-
Klepią i lakierują
Rynek blacharsko-lakierniczy jest jednym z najbardziej lukratywnych sektorów rynku usług motoryzacyjnych w Polsce. Żeby na niego wejść, trzeba jednak załatwić wiele formalności.
-
Kolejny Atut w Krakowie
Trwają prace przy budowie drugiego już w Krakowie centrum handlowego Atut. Otwarcie zaplanowano na drugą połowę tego roku.
-
Internetowy sklep wychodzi na ulicę
Supermarket online Frisco.pl ma pomysł, jak zaistnieć również „w realu”. Ma już kilkadziesiąt punktów w Warszawie.
-
Dekada się zapełnia
Diverse, Vistula i Wólczanka dołączają do grona najemców nowo powstającej galerii handlowej Dekada w Nysie.
-
Jedzenie w dobrym miejscu
Znalezienie odpowiedniego miejsca na lokal gastronomiczny to niełatwa sprawa. Podpowiadamy, jak się za to zabrać.
-
Nowy rok, nowy rekord
Galeria Jurajska pobiła rekord. Odwiedziło ją 7 milionów klientów w rok.
-
Rok w galeriach
W ubiegłym roku w Polsce zadebiutowało 20 zagranicznych marek. Do użytku oddano ponad 330 tys. m kw. powierzchni w centrach handlowych.
-
Lokale usługowe w Warszawie
Na sukces biznesu składa się wiele czynników. Jednym z ważniejszych jest miejsce, w którym zdecydujemy się na prowadzenie działalności. Na co należy zwrócić uwagę przy jego wyborze?
-
Galerie rosną w siłę
Powierzchni handlowej będzie przybywać, ale wolniej niż dotychczas.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.