Marki na wyprzedaży
Silesia Outlet kompletuje grono najemców. Otwarcie obiektu już za rok.

Budowa centrum wyprzedażowego Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Otwarcie obiektu zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Na łącznej powierzchni blisko 20 tys. m2 znajdzie się ponad 120 salonów różnych marek odzieżowych oraz obuwniczych. Ceny – jak to w centrach wyprzedażowych - zawsze będą o co najmniej 30 proc. niższe niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt jest zlokalizowany w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław. W bezpośredniej strefie zasięgu mieszka około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.
Obiekt już kompletuje grono najemców. Swoje salony otworzą tu m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass i Volcano oraz restauracja Olimp i Mia Pizza. Niedawno do tej listy dołączyły też marki Pepe Jeans oraz Only.
- Systematycznie poszerzamy ofertę Silesia Outlet o kolejne znane marki, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów, oczekujących dostępu do najlepszych sklepów. Tenant mix uzupełniamy o brandy, które w tradycyjnych centrach handlowych byłyby poza zasięgiem niektórych Polaków. Jestem przekonany, że szeroka oferta Silesia Outlet, dostępna w wyjątkowych, wyprzedażowych cenach spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców całego Górnego Śląska – mówi Wojciech Cieślak, prezes BOIG Property Consulting, firmy odpowiadającej za komercjalizację.
Obiekt będzie dysponował parkingiem, na którym zmieści się blisko 950 pojazdów.