-
Kebab tylko w galerii
Minimum cztery nowe lokale w centrach handlowych – to plan na najbliższe miesiące American Trading Company.
-
Zmiany na urodziny
Galeria Jurajska chce przyciągnąć nowe butiki i wzbogacić ofertę rozrywkową.
-
Pojawiam się i znikam
Klienci outletu Factory w Annopolu mogą zrobić zakupy w nietypowym sklepie marki H&M.
-
Prasa na salonach
Kolporter sam wskazuje miejsca, w których powstaną nowe saloniki prasowe. Czym się kieruje wybierając lokalizację?
-
Kosmetyki prosto z wyspy
Zamiast dużej drogerii niewielka wyspa w centrum handlowym. Czy na wyspie rzeczywiście można zbić kokosy?
-
Myjnia lubi market
Salony Auto Spa dobrze przyjmują się w sąsiedztwie centrów handlowych.
-
Z korzyścią dla wynajmujących?
Klienci polubili małe galerie i parki handlowe. Czy polubią je także najemcy?
-
Mapa dla biznesu
Przedsiębiorcy skorzystają na zmianach w Prawie geodezyjnym i kartograficznym.
-
Odzież przy ulicy
Właściciel sieci salonów z odzieżą dziecięcą postawił na lokale przy ulicach handlowych. Jakie miasta są na celowniku Tup Tup?
-
Strzał w 10
Do końca tego roku ma powstać 10 nowych sklepów z kosmetykami Organique.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.