2014-05-07

Myjnia lubi market

Salony Auto Spa dobrze przyjmują się w sąsiedztwie centrów handlowych.

Myjnia lubi market fot. Auto Spa

Pierwsza myjnia spod znaku Auto Spa pojawiła się na rynku w 2009 roku. Od tamtej pory sieć urosła do 35 placówek. W większości działają one w sąsiedztwie supermarketów Tesco, centrów handlowych oraz stacji paliw PKN Orlen. Ostatnią otwarto w Tarnowie, w galerii Gemini Park. Lokal ma powierzchnię blisko 170 m2 i jest to drugi salon sieci w mieście.

Rozmowy, jakie przeprowadziliśmy z naszymi dotychczasowymi klientami pokazały duże zainteresowanie nowym salonem Auto-Spa Tarnów mieszczącym się w galerii handlowej, gdzie przy okazji oczekiwania na odbiór samochodu będzie można zrobić zakupy. Na naszą nową lokalizację wybraliśmy Gemini Park, bo jest zlokalizowana w otoczeniu wielu osiedli mieszkaniowych, co zapewnia stałą, bardzo wysoką odwiedzalność – mówi Paweł Maniewski, właściciel Auto-Spa Tarnów.

Liczy, że sukces zapewni placówce bliskość osiedli mieszkaniowych o potencjale 40 tys. mieszkańców. Łączny zasięg oddziaływania jest szacowany na 200 tys. osób w zakresie 20 minut.

Uruchomienie własnej myjni pod szyldem Auto Spa wymaga minimalnego wkładu na poziomie 150 tys. zł. Kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości myjni i modelu finansowania. Franczyzobiorcy mogą wybrać lokalizację pod nową myjnię spośród 155 miejsc proponowanych przez dawcę licencji. Mogą również przejąć istniejący już punkt.

Gemini Park Tarnów tworzy natomiast blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych zlokalizowanych na 42,5 tys. m2 powierzchni najmu. Myjnia Auto Spa Tarnów będzie stanowiła uzupełnienie sektora usługowego. (gum)