2014-05-13

Zmiany na urodziny

Galeria Jurajska chce przyciągnąć nowe butiki i wzbogacić ofertę rozrywkową.

Zmiany na urodziny fot. Galeria Jurajska

Galeria Jurajska obchodzi w tym roku swoje piąte urodziny. Była trzecią z kolei inwestycją handlowo-rozrywkową  zrealizowaną w Polsce  przez Global Trade Center (po warszawskiej Galerii Mokotów i Galerii Kazimierz w Krakowie). Jurajska jest zlokalizowana przy fragmencie drogi krajowej nr 1 łączącej północ i południe Polski. Na powierzchni 49 tys. m2 znajduje się prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz multiplex Cinema City.

Z okazji jubileuszu w obiekcie wprowadzonych zostanie sporo zmian, które będą dotyczyły głównie najemców. Dotychczasowe umowy były najczęściej podpisywane na okres pięcio- i dziesięcioletni, większość z tych wygasających zostanie prawdopodobnie przedłużona. Od października pojawią się też nowe sklepy.


Prowadzimy obecnie rozmowy z przedstawicielami marek zainteresowanych obecnością w Galerii Jurajskiej. Na konkretne informacje jest jeszcze zbyt wcześnie, mogę jednak powiedzieć, że są to brandy odzieżowe, które do tej pory były nieobecne w regionie i mogłyby podnieść konkurencyjność centrum na lokalnym rynku, zatrzymując klienta w Częstochowie. Nowe umowy będą podpisywane na okres od 3 do 10 lat – mówi Piotr Myszka, dyrektor zarządzający galerii.

Według przeprowadzonych w tym roku badań firmy ARC Rynek i Opinie częstochowscy klienci najbardziej cenią w Galerii szeroką ofertę sklepów odzieżowych, obuwniczych i jubilerskich. Jurajska stara się więc być coraz bardziej „fashion”. Pod koniec roku skompletowała wszystkie marki Grupy LPP (Sinsey, Mohito, Reserved, Cropp, House, Home&You), na większą powierzchnię wprowadził się salon Nike, pojawiły się też dwa nowe sklepy – salon z biżuterią Pandora i galanteryjny butik Giacomo Conti. Galeria planuje również rozszerzyć ofertę dla najmłodszych – oprócz  ubrań do centrum  zawitają także sklepy z zabawkami. Pojawi się też więcej lokali rozrywkowych.

Z  badań ARC Rynek i Opinia wynika też, że 80 proc. mieszkańców okolicznych miast pozytywnie ocenia naszą ofertę rozrywkową, ale jednocześnie oczekuje, że będzie ona coraz bardziej atrakcyjna. Dlatego w planach mamy otwarcie klubu fitness, myślimy także o miejscu zabaw dla dzieci, gdzie rodzice zostawią pociechy pod profesjonalną opieką – mówi Piotr Myszka.

(mt)