-
Kto może mieć swojego McDonalda?
Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda?
-
Samoobsługa po godzinach
BioFamily w Poznaniu otworzyło pierwszy w Polsce samoobsługowy supermarket. Sklep ominął zakaz handlu w niedzielę. Jak działa?
-
Bar, który jest trendy
Kuchnia wegańska i wegetariańska wpisuje się w trend zdrowego stylu życia, który zyskuje coraz więcej zwolenników. Restauracja Kuchnia Bez, oferująca takie właśnie menu, klientów ma od pierwszego dnia działalności.
-
Bielawy chcą być nowoczesne
Toruńskie centrum handlowe Bielawy zmienia się. Obecnie trwają prace modernizacyjne na terenie hipermarketu Carrefour.
-
Sto metrów elegancji
Marka odzieżowa Quiosque otworzyła właśnie kolejny, niespełnia 100-metrowy salon franczyzowy w Galerii Silver w Lubartowie.
-
Piękniejsza Karolinka
W lipcu Sephora otworzyła sklep w opolskiej galerii Karolinka. Salon francuskiej sieci zajmie ponad 260 mkw.
-
Quiosque atakuje galerie
Znana marka odzieżowa otwiera salony w galeriach handlowych na terenie całej Polski.
-
Wabik na młodych
Galeria Niwa w otworzyła dziś kolejny sklep, który ma być magnesem na milenialsów. Z kolei markę Sizeer przyciągnął do niej potencjał turystyczny Oświęcimia.
-
Sklep bez ludzi?
Sklepy bezobsługowe – technologia przyszłości czy efektowny „gadżet”? To już się dzieje.
-
Milioner skończył budowę
Najnowsza inwestycja Rafała Sonika już gotowa. Miliarder znany z rajdu Dakar otworzył centrum handlowe Gemini Park Tychy.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.