Quiosque atakuje galerie
Znana marka odzieżowa otwiera salony w galeriach handlowych na terenie całej Polski.
Marka Quiosque jest dedykowana kobietom w wieku 35 plus. Spośród blisko 170 sklepów sieci połowa to salony franczyzowe.
- Do końca roku zamierzamy otworzyć 20 salonów, a lipiec jest dla nas bardzo intensywnym miesiącem - mówi Monika Kujas, menadżer ds. PR marki Quiosque. - Staramy się, aby około 50 proc. całej sieci stanowiły salony franczyzowe. W tym momencie jesteśmy właściwie we wszystkich regionach Polski, ale wciąż szukamy kolejnych lokalizacji. Interesują nas zwłaszcza lokale w centrach handlowych średnich miast, powyżej 40 tys. mieszkańców.
Niedawno marka pojawiła się w Centrum Handlowym Tulipan w Łodzi, a według zapowiedzi właścicieli marki kolejne salony pojawią się w Galerii Jeziorak w Iławie oraz w centrach handlowych w Lubartowie i Oświęcimiu. Pod koniec roku klientki Quiosque będą mogły zrobić zakupy m.in. w. Centrum Handlowym Focus w Bydgoszczy i w galerii Libero w Katowicach.
Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna powierzchnia wynosi od 100 do 130 m2. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 do 2,5 tys. zł za m2 netto.