-
Nowe marki w Kotlinie Kłodzkiej
Esotiq zainwestował w otwarcie salonu w Galerii Twierdza Kłodzko. Jakie inne marki zdecydowały się na podobny krok?
-
Do piekarni na kawę
Gorąco Polecam Nowakowski przekształca swoje piekarnie w kawiarnie i lunchownie.
-
Rok małych miast
W aglomeracjach nie ma już miejsca na centra handlowe. W tym roku do głosu dochodzą małe miasta.
-
Piotr i Paweł liczy sklepy
Poznański właściciel sieci supermarketów nie próżnuje. W kwietniu uruchomiono kolejne dwa sklepy pod marką Piotr i Paweł.
-
Galeriowy plac budowy
Pod względem wielkości najmu powierzchni w centrach handlowych wznieśliśmy się ponad średnią europejską. A nowych inwestycji nie brak.
-
W supermarkecie jak w galerii
Właściciele sklepów Spar powiększają powierzchnię handlową. W planach są również nowe otwarcia.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Wszystkie twarze Fornetti
Minipiekarnię można otworzyć w czterech różnych formatach. Potencjalnych lokalizacji jest jeszcze więcej.
-
Białystok na wyprzedaży
Czy nowe centrum handlowe przyciągnie klientów zza wschodniej granicy?
-
Nie tylko lody
Zbigniew Grycan inwestuje w produkcję lodów i w nieruchomości. Już wkrótce we Wrocławiu powstanie biurowiec lodowego potentata.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.