2014-04-29

Nowe marki w Kotlinie Kłodzkiej

Esotiq zainwestował w otwarcie salonu w Galerii Twierdza Kłodzko. Jakie inne marki zdecydowały się na podobny krok?

Nowe marki w Kotlinie Kłodzkiej Fot. Galeria Twierdza Kłodzko

Otwarcie salonu z bielizną Esotiq nastąpi w maju, podobnie jak butiku z kosmetykami Ziaja. Esotiq zajmie lokal o powierzchni 52 m2, a Ziaja – 31,5 m2. Natomiast Bacówka, oferująca tradycyjne wędliny, przetwory i inne wyroby spożywcze, przeniosła się do nowego lokalu o powierzchni 25,5 m2, który znajduje się w pobliżu hipermarketu Carrefour.

Galeria Twierdza Kłodzko to kompleks o łącznej powierzchni najmu 22,2 tys. m2, który składa się z galerii handlowej oraz parku handlowego. W galerii, oprócz hipermarketu Carrefour, mieści się również market budowlany Leroy Merlin, 60 sklepów oraz strefa gastronomiczna. W parku handlowym znajduje się kino 3D, dyskont spożywczy Biedronka oraz kilka większych sklepów różnych marek, m.in. salony meblowe oraz sklepy ze sprzętem gospodarstwa domowego i elektroniką.

- To centrum handlowe o dużym potencjale. Najlepiej świadczy o tym frekwencja odwiedzających – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. leasingu i rozwoju Master Management Group, firmy zarządzającej Galerią Twierdza Kłodzko.

W 2013 roku centrum handlowe odwiedziło prawie 6,5 miliona osób, a w pierwszym kwartale 2014 roku frekwencja wzrosła aż o 14 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Ostatnio Galeria Twierdza przedłużyła też umowy z dużą grupą obecnych najemców, min. z markami: Camaïeu, Coccodrillo, Gatta, Play, Rossmann i Takko Fashion, a także Converse, Nike, czy Reebok. (awh)