-
Są stoiska, będą sklepy
Wyspa z kosmetykami Mexmo to rozwiązanie dla galerii handlowych. Wkrótce będzie też można otwierać pełnometrażowe sklepy marki.
-
Słabszy czas dla galerii
W pierwszym kwartale tego roku otwarto tylko jedną nową galerię handlową. Powierzchni handlowej przybywa wolniej, niż w poprzednich latach.
-
Kanapki w jasnym wnętrzu
Lokale Meat&Fit zyskują nowy wygląd. Będzie jasno, przejrzyście i z... nowym menu.
-
Relaks w biurze
Ergonomia w firmie może przynieść korzyści, ale jej zasady wykorzystuje wciąż niewiele przedsiębiorstw.
-
Restauracja pod chmurką
Letni ogródek może znacznie podnieść sprzedaż w lokalu. Najwyższa pora, by go wystawić.
-
Parkingowe porządki
Galeria Jurajska przeorganizowała swoje parkingi. Dzięki temu klienci zyskali minimum 150 wolnych miejsc parkingowych.
-
Już za chwileczkę, już za momencik
Trwają ostatnie prace przygotowawcze przed rozpoczęciem budowy Galerii Młociny.
-
Galeria i nie tylko
Jesienią zaplanowano otwarcie Galerii Metropolia w Gdańsku-Wrzeszczu.
-
Trudno o dobry lokal
Franczyzodawca Kebab King przyznaje, że znacznie trudniej jest znaleźć dobry lokal na bar niż pozyskać franczyzobiorcę.
-
Kanz zamiast Tup Tup
Sklepy Tup Tup przechodzą rebranding i zmieniają nazwę na Kanz.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.