-
Szewc w butach chodzi
Spece od wystroju wnętrz z Black Red White wzięli się za remonty własnych lokali.
-
Jest miejsce na nowe biura
Powiększa się grono miast, w których inwestorzy tworzą nową powierzchnię biurową.
-
Biznes wraca na Żerań
W dawnej fabryce samochodów powstaną sale konferencyjne i biura.
-
Mała galeria na kotwicy
Jeszcze kilka lat temu kotwicą w praktycznie wszystkich galeriach handlowych były hipermarkety spożywcze lub markety typu „dom i ogród”. Dziś sytuacja uległa zmianie.
-
Pieniądze z parkingu
Na nieruchomościach może zarabiać każdy – wystarczy, że ma miejsce parkingowe w popularnej okolicy i zechce się nim podzielić.
-
Galeria Piła już prawie gotowa
Rank Progress już rozpoczął przekazywanie kluczy pierwszym najemcom.
-
Biznes bez barier
Sklep z artykułami ortopedycznymi musi być przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
-
Azjatycki plac budowy
Na rynkach azjatyckich powstaje więcej centrów handlowych niż w USA, które uchodzą za handlową potęgę.
-
Lokal na bistro
Koncesję na sprzedaż alkoholu najlepiej zdobyć jeszcze przed otwarciem lokalu – radzi franczyzodawca bistro Groole.
-
Coś dla ucha
Na wybory klienta wpływa nie tylko oferta, wystrój, ale także akustyka lokalu.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.