-
Polska przyciąga inwestorów
Rynek nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej gna pełną parą. Polska liderem.
-
Załóż firmę na wyspach
Można kupić tu niemal wszystko: perfumy, książki, telefony komórkowe, odżywki dla sportowców czy sery. Dla wielu przedsiębiorców wyspy są też szansą na własny biznes.
-
Singielki lubią galerie
Od 51 do 69 proc. odwiedzających centra i galerie handlowe to kobiety. Nic więc dziwnego, że galerie handlowe dbają, żeby panie miały w nich co robić.
-
Galeria odpowiedzialna społecznie
Dawniej CSR centrów handlowych rozumiany był jako akcje sponsorskie i wsparcie finansowe lokalnych inicjatyw. Dziś trzeba czegoś więcej.
-
Black Red White się odświeża
Salonów meblowych przybywa, a istniejące przechodzą metamorfozę. Nowy image ma przyciągnąć klientów.
-
Suplementy na wyłączność
Cała dzielnica, albo małe miasteczko - taki obszar obsługują sklepy G-Supplements, ale od tej reguły zdarzają się wyjątki.
-
Gdzie się zmieści Czerwona Torebka?
Właściciele dyskontów zapowiadają 100 kolejnych otwarć.
-
Wybierz biznes dla siebie
Na Targach Franczyzy w dniach 16-18 października odwiedzający będą mogli poznać sprawdzone sposoby na zarabianie i dowiedzieć się jak z sukcesem rozwinąć swoją firmę i wybrać dla niej najlepszy lokal.
-
Dron leci do sklepów
Dron pomoże ocenić lokalizację i zrobi atrakcyjne zdjęcie wnętrza lokalu. Co jeszcze – zależy wyłącznie od wyobraźni przedsiębiorców.
-
Galardia czeka na klientów
W starachowickiej galerii trwają ostatni prace porządkowe przed uroczystym otwarciem.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.