-
Najdroższy adres dla sklepu
Warszawski Nowy Świat to najdroższa ulica handlowa w Polsce. Daleko jej jednak do światowej czołówki. Czynsz na Piątej Alei w Nowym Jorku jest droższy aż 33 razy!
-
Więcej miejsca dla bielizny
Marka Change powiększa sieć sprzedaży. Liczba salonów zbliża się do 30.
-
Rynek biurowy kwitnie
Nowej powierzchni biurowej przybywa z miesiąca na miesiąc. Najatrakcyjniejsza i najdroższa jest Warszawa.
-
Apetyt na firmę
Koniec roku to dla firm cateringowych najbardziej pracowity okres. W styczniu i lutym niektórzy muszą jednak dokładać do interesu.
-
Galeria w centrum miasta
Jaworzno ma swoje pierwsze centrum handlowe. Dziś otwiera się galeria Galena.
-
Atrium stawia na najmłodszych
Zarządcy galerii Atrium Mosty chcą zachęcić klientów umilając czas ich pociechom.
-
Otwarcia w nowym stylu
Quisque otwiera lokale zgodnie z nową aranżacją. Intensywny fiolet zastąpiły jasne i piaskowe kolory, które mają powiększać przestrzeń w lokalach.
-
Poznań galeriami stoi
Poznanianom wkrótce przybędzie centrów handlowych. Już teraz jest ich sporo, bo jedno przypada na 43 tys. osób.
-
Galerie powstrzymają terrorystów
Rząd szkoli zarządców centrów handlowych na wypadek zagrożenia terrorystycznego. Do spółki z Polską Radą Centrów Handlowych.
-
YUPS! odświeża wnętrza
Do końca stycznia 2016 wszystkie salony firmowe zyskają nowy image.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.