2015-11-23

Więcej miejsca dla bielizny

Marka Change powiększa sieć sprzedaży. Liczba salonów zbliża się do 30.

Więcej miejsca dla bielizny Fot. Change Lingerie

Sieć duńskiej marki bieliźniarskiej Change Lingerie rośnie intensywnie od początku 2015 roku, kiedy to przejęła część byłych lokalizacji i franczyzobiorców polskiego Atlantica. W październiku koncept powiększył się o dwa sklepy, dzięki czemu sieć liczy obecnie 27 sklepów o łącznej powierzchni ponad 1,6 tys. m2.

Oba ostatnie otwarcia miały miejsce w galeriach handlowych. 17 października logo Change pojawiło się w nowootwartym MODO Domy Mody. Sklep powstał w sąsiedztwie salonów Loretta oraz Monnari i zajmuje powierzchnię 56 m2 i jest drugim salonem tej marki w stolicy.

Cztery dni później Change zawitało do Galerii Jurowieckiej w Białymstoku. Salon zajmuje powierzchnię 64 m2  i znajduje się na pierwszym poziomie galerii, naprzeciwko sklepów Duka i Pako Lorente, w sąsiedztwie Depare i Bimbus.

Salony własne duńskiej marki Change powstają wyłącznie w galeriach, ale franczyzobiorcy mogą otworzyć sklep z bielizną damską również w lokalizacji przyulicznej.

Każdą lokalizację proponowaną przez franczyzobiorców analizujemy indywidualnie pod kątem potencjału. Pomagamy w zbudowaniu biznesplanu jak również w negocjacjach z centrami handlowymi – mówi  Tariq Al-Sakkaf, członek zarządu Change. – Po stronie franczyzobiorcy znajduje się przygotowanie i wyposażenie lokalu zgodne z konceptem marki, przy czym oferujemy atrakcyjne warunki leasingu wyposażenia. Nasz doświadczony dział projektowy szykuje rzuty lokalu zgodne z naszym konceptem. Wystarczy by sklep miał foremny kształt i dobrze widoczną witrynę.

Zgodnie z założeniami właścicieli marki, w salonach musi być wyczuwalny duch Skandynawii. Kremowe meble, drewniane podłogi i eleganckie tapety mają dodać wnętrzu sklepu elegancji, nie przytłaczając jednocześnie nadmiarem ozdób i dekoracji. Franczyzodawca Change zaznacza, że nie zamierza wchodzić do nowo powstających centrów handlowych, gdzie niepewność przyjęcia nowego centrum, jak i poziom inwestycji są najwyższe.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system