Więcej miejsca dla bielizny
Marka Change powiększa sieć sprzedaży. Liczba salonów zbliża się do 30.
![Więcej miejsca dla bielizny](http://lokalnabiznes.pl/i/articles/615_big.jpg)
Sieć duńskiej marki bieliźniarskiej Change Lingerie rośnie intensywnie od początku 2015 roku, kiedy to przejęła część byłych lokalizacji i franczyzobiorców polskiego Atlantica. W październiku koncept powiększył się o dwa sklepy, dzięki czemu sieć liczy obecnie 27 sklepów o łącznej powierzchni ponad 1,6 tys. m2.
Oba ostatnie otwarcia miały miejsce w galeriach handlowych. 17 października logo Change pojawiło się w nowootwartym MODO Domy Mody. Sklep powstał w sąsiedztwie salonów Loretta oraz Monnari i zajmuje powierzchnię 56 m2 i jest drugim salonem tej marki w stolicy.
Cztery dni później Change zawitało do Galerii Jurowieckiej w Białymstoku. Salon zajmuje powierzchnię 64 m2 i znajduje się na pierwszym poziomie galerii, naprzeciwko sklepów Duka i Pako Lorente, w sąsiedztwie Depare i Bimbus.
Salony własne duńskiej marki Change powstają wyłącznie w galeriach, ale franczyzobiorcy mogą otworzyć sklep z bielizną damską również w lokalizacji przyulicznej.
Każdą lokalizację proponowaną przez franczyzobiorców analizujemy indywidualnie pod kątem potencjału. Pomagamy w zbudowaniu biznesplanu jak również w negocjacjach z centrami handlowymi – mówi Tariq Al-Sakkaf, członek zarządu Change. – Po stronie franczyzobiorcy znajduje się przygotowanie i wyposażenie lokalu zgodne z konceptem marki, przy czym oferujemy atrakcyjne warunki leasingu wyposażenia. Nasz doświadczony dział projektowy szykuje rzuty lokalu zgodne z naszym konceptem. Wystarczy by sklep miał foremny kształt i dobrze widoczną witrynę.
Zgodnie z założeniami właścicieli marki, w salonach musi być wyczuwalny duch Skandynawii. Kremowe meble, drewniane podłogi i eleganckie tapety mają dodać wnętrzu sklepu elegancji, nie przytłaczając jednocześnie nadmiarem ozdób i dekoracji. Franczyzodawca Change zaznacza, że nie zamierza wchodzić do nowo powstających centrów handlowych, gdzie niepewność przyjęcia nowego centrum, jak i poziom inwestycji są najwyższe.