-
Centrum czterech sklepów
Dobra wiadomość dla wielkopolskich przedsiębiorców. Jeszcze w tym roku w centrum Piły zostanie otwarte centrum handlowe.
-
Silesia Outlet rośnie w sportową siłę
Niewiele ponad jeden proc. powierzchni śląskiego centrum wyprzedaży Silesia zajmie salon marki 4F.
-
Pizza w wydaniu premium
Restauracje Tutti Santi zyskują nową aranżację. Jako pierwszy zaprezentował ją najnowszy lokal sieci w Warszawie.
-
Polacy gubią kilogramy w galeriach
W galeriach handlowych powstaje coraz więcej fitness klubów i siłowni. Taki interes opłaca się obu stronom. Galeria zyskuje najemcę i nowych klientów, klub dostęp do tysięcy potencjalnych klubowiczów. Są także inne korzyści.
-
Drugie życie elektrowni
Elektrownia Powiśle wkrótce zyska nowe życie. A Warszawie przybędzie nowy obiekt handlowo-biurowy.
-
Z rodziną na zakupy
Posnania została uznana za jeden z najlepiej dostosowanych do potrzeb rodzin z dziećmi obiektów w Wielkopolsce.
-
Branża centrów handlowych zbiera siły
Kolejne marki chcą wejść do Polski i otworzyć swoje sklepy w centrach handlowych. Okazją do spotkań dla obydwu stron będą zbliżające się Targi ReDI.
-
Na obiad do Jurajskiej
Galeria Jurajska rozbudowuje ofertę restauracyjną. W tej chwili ma już 16 lokali gastronomicznych, a wkrótce będzie ich więcej.
-
Silesia się zapełnia
Silesia Outlet kompletuje najemców. Zaproponuje klientom m.in. bogaty wybór marek sportowych.
-
Sklep bez ludzi?
Sklepy bezobsługowe – technologia przyszłości czy efektowny „gadżet”? To już się dzieje.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.