Silesia Outlet rośnie w sportową siłę
Niewiele ponad jeden proc. powierzchni śląskiego centrum wyprzedaży Silesia zajmie salon marki 4F.
Taką decyzję podjęła firma, licząc na znaczne zwiększenie obrotów, dzięki spodziewanej popularności centrum.
W gliwickim outlecie obok 4F staną m.in.: Adidas, New Balance, Puma, czy Reebok. Mimo zacnej konkurencji decydenci 4F są optymistami.
Silesia Outlet to największy obiekt tego typu na Górnym Śląsku. Liczymy na to, że zapewni nam wysoki ruch klientów w sklepie, co przełoży się pozytywnie na jego obroty – twierdzi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju 4F.
4F zajmie w Silesia Outlet ok. 300 m2 w na łącznej powierzchni blisko 20 tys. m2. Oprócz strefy sportowej, klienci bedą mogli odwiedzić ponad 120 salonów znanych marek odzieżowych i obuwniczych. W dodatku ich oferta będzie dostępna w cenach niższych o min. 30 proc. Dotychczasowe centra handlowe w tej okolicy odwiedza rocznie 4,5 mln klientów, outlet również liczy na wysoką odwiedzalność.
Silesia outlet zostanie otwarta wiosną 2019 roku, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław. Inwestorem outletu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.