Pizza w wydaniu premium
Restauracje Tutti Santi zyskują nową aranżację. Jako pierwszy zaprezentował ją najnowszy lokal sieci w Warszawie.
Tutti Santi to koncept, który proponuje włoską pizzę w wydaniu premium. Marka jest obecna na rynku od 2013 roku. Teraz postanowiła odświeżyć swój image.
Gusta i trendy się zmieniają, dlatego postanowiliśmy, że pora przeprowadzić rebranding. Otwarcie pierwszej restauracji marki Tutti Santi w Warszawie było świetną okazją do przedstawienia naszej nowej koncepcji aranżacyjnej – mówi Sergiusz Urbaniak, dyrektor ds. rozwoju sieci Tutti Santi.
Nowa aranżacja to m.in. nowa kolorystyka wnętrza – teraz dominują w nim jasne, ciepłe barwy, dużo jest elementów drewnianych. Pojawiły się też nowe meble, zaprojektowane na zamówienie i wykonane przez rzemieślników. Podobnie jak lampy i inne elementy oświetleniowe, także wykonane według oryginalnych projektów.
Wnętrza zyskały nowoczesny wygląd, ale jednocześnie są ciepłe i przytulne – podkreśla Sergiusz Urbaniak. – Odświeżyliśmy też logo, wymieniliśmy wszystkie materiały marketingowe, zmieniliśmy menu w lokalach, stronę internetową, koncepcję reklam.
Wszystkie nowe restauracje marki będą otwierane już w nowej aranżacji. Natomiast te, które już funkcjonują (obecnie jest ich osiem), przejdą rebranding w ciągu najbliższych lat.
Marka Tutti Santi otwiera restauracje w miastach liczących powyżej 70 tys. mieszkańców. Franczyzodawca preferuje lokale w wolnostojących budynkach. W grę wchodzą też większe budynki, ale maksymalnie trzykondygnacyjne. Ważne, by w okolicy był duży ruch pieszy lub samochodowy (w tym drugim przypadku trzeba zwrócić szczególną uwagę na dostępność parkingu). Restauracje otwierane są także w galeriach handlowych. Minimalna inwestycja w lokal wynosi 700 tys. zł netto.