2018-05-02

Silesia się zapełnia

Silesia Outlet kompletuje najemców. Zaproponuje klientom m.in. bogaty wybór marek sportowych.

Silesia się zapełnia Wizualizacja: Silesia Outlet

Silesia Outlet to budowany w Gliwicach  największy obiekt wyprzedażowy na Górnym Śląsku. Jego otwarcie zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Na łącznej powierzchni blisko 20 tys. m2 znajdzie się ponad 120 salonów marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych.
W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Diverse, Bagatelle, Pierre Cardin, Venezia, Unisono, Volcano i Symbiosis. Będzie tu też duża oferta marek sportowych. Umowy najmu podpisały już  Puma, Adidas, Reebok, New Balance, Martes Sport, Trespass czy brytyjska marka Umbro.

– Sytuacja na rynku artykułów sportowych jest bardzo dobra. Dobrze radzą sobie przede wszystkim sieci dysponujące szerokim asortymentem w niskich cenach, idealne dla osób amatorsko uprawiających sport oraz sklepy specjalistyczne, kierujące swoją ofertę do świadomych konsumentów. Tenant mix Silesia Outlet zakłada obecność szeregu marek sportowych, oferujących nie tylko sportową odzież i obuwie, ale również markowy sprzęt i akcesoria – komentuje Wojciech Cieślak, prezes BOIG, która zajmuje się komercjalizacją obiektu.

Sektor usługowy będą reprezentować m.in. restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit czy biuro podróży.  
Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA. Obiekt jest zlokalizowany tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system