-
Open space pożera czas
W polskich firmach dominuje open space. Jednak badacze brytyjskiego Exeter University wykazali, że komfort pracy spada w nim nawet o 32 proc., a o 15 proc. obniża się efektywność pracowników.
-
Sklep w galerii i przy ulicy
Quiosque otworzył trzy nowe franczyzowe sklepy w Grodzisku Mazowieckim, Ostrowie Wielkopolskim i Lęborku.
-
Zmiany na rynku handlowym
Posnania to największe centrum handlowe uruchomione w tym roku. Jakie galerie handlowe zostaną otwarte w przyszłym?
-
Nowe marki w Hali Koszyki
Grono najemców Hali Koszyki powiększyło się o cukiernię Gaba&Garçons, studio jogi Yoga Beat oraz restaurację Ćma Mateusza Gesslera.
-
Grodova już działa
Mieszkańcy Grodziska Mazowieckiego doczekali się otwarcia pierwszej galerii handlowej w mieście.
-
Krakowski Atut
Ruszyła budowa centrum handlowego Atut w Krakowie. Otwarcie zaplanowano na trzeci kwartał przyszłego roku.
-
Nowi najemcy w Domotece
Warszawskie centrum wyposażenia wnętrz Domoteka, należące do IKEA Centres, pozyskało sześciu nowych najemców.
-
Zmieniony food court w Aura Centrum
W Aura Centrum w Olsztynie otwarto nową strefę restauracyjną.
-
Globtroter na zakupach
Lokalizacji pod sklep Regatta najlepiej szukać w galeriach oraz przy dużych ulicach handlowych w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
-
Dekada kompletuje najemców
Postępuje komercjalizacja centrum handlowo-komunikacyjnego Dekada w Mińsku Mazowieckim. Umowy najmu podpisały już marki RTV Euro AGD, Pepco, CCC oraz Hebe.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.