-
Galerie pierwszego wyboru
Centrum miasta lub duże osiedle mieszkaniowe – centra handlowe typu convenience pod szyldem Dekada stawiają na najbardziej wygodne dla klientów lokalizacje.
-
Modni panowie pozwolą zarobić
Gemini Park Bielsko-Biała stawia na atrakcyjny segment mody męskiej. Obroty salonów z tym asortymentem szybko rosną.
-
Rekordy w Posnanii
Już 10 milionów klientów odwiedziło centrum handlowe Posnania.
-
Inwestycja z atutami
Już w listopadzie w Krakowie zostanie otwarty Atut Grażyny – centrum handlowe typu convenience. Najemcy już się wprowadzają.
-
Pieniądze z dyskoteki
Klub muzyczny żyje 3-4 lata. Po tym czasie trzeba zrobić generalny remont i zmienić w nim niemal wszystko – od parkietu, przez wystrój, czasem aż po nazwę. Inaczej goście się znudzą i o lokalu zapomną.
-
Wodzeni za nos
Kupujemy nie tylko oczami. Właściwie dobrany zapach może zwiększyć sprzedaż nawet o 40 proc.
-
Franczyzobiorcy szturmują galerie
W centrach handlowych franczyzobiorcy osiągają bardzo dobre wyniki odwiedzalności oraz obroty, a z drugiej strony podnoszą wartość tenant mixu obiektów. Ich rola jest nie do przecenienia.
-
Coraz szerszy wybór
Wrocławska Galeria Dominikańska poszerza swoją ofertę. Powiększył się m.in. segment sportowy i produktów luksusowych.
-
Coworking w galerii
Otwarta przestrzeń coworkingowa to nowa propozycja jeleniogórskiej galerii Nowy Rynek.
-
Szczecin kocha outlet
Outlet Park Szczecin to najpopularniejsze centrum wyprzedażowe w kraju. Wkrótce też się powiększy.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.