2017-08-21

Modni panowie pozwolą zarobić

Gemini Park Bielsko-Biała stawia na atrakcyjny segment mody męskiej. Obroty salonów z tym asortymentem szybko rosną.

Modni panowie pozwolą zarobić Fot. Gemini Park Bielsko-Biała

W ciągu I półrocza br. najemcy z  sektora mody męskiej w Gemini Park Bielsko-Biała odnotowali średni wzrost obrotów na poziomie aż o 40 proc. rok do roku. 

Tenant mix naszego obiektu budujemy adekwatnie do trendów konsumenckich oraz potrzeb klientów, a z badań rynku wynika, że popyt na odzież klasyczną wśród mężczyzn jest wysoki. Elegancki styl ubierania się preferuje 42 proc. z nich. Zakupów dokonują przeważnie w galeriach handlowych, z częstotliwością kilka razy do roku. M.in. dlatego jesteśmy przekonani, że warto stworzyć silny segment marek oferujących klasyczną modę męską – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

W galerii są obecne m.in. marki Bytom, Vistula, Pierre Cardin, Pako Lorente, Wólczanka. W tym roku pojawiły się też dwie nowe – Kubenz oraz J.Fryderyk. Kubenz to polska marka rodzinna, kierująca swoją ofertę do klientów oczekujących wysokiej jakości, klasycznej odzieży męskiej. W jej asortymencie znajdują się m.in. garnitury, koszule, różnorakie dodatki, swetry oraz kolekcje ślubne. W bielskim Gemini Park Kubenz zajął salon o powierzchni ponad 100 m2.
Także J.Fryderyk stawia na polskie pochodzenie swoich artykułów – zarówno ich projektowanie, jak i produkcja odbywa się wyłącznie na terenie kraju. W sklepach marki można kupić płaszcze, kurtki, smokingi, garnitury, marynarki, spodnie, koszule, bezrękawniki, buty oraz różnorodne dodatki. Salon liczy blisko 70 m2.

Dzięki przeprowadzonej ponad dwa lata temu rozbudowie oraz dobrze dopasowanej strategii marketingowej stale rośnie zarówno poziom odwiedzalności centrum, jak i obroty najemców, dzięki czemu bielskie Gemini Park jest bardzo atrakcyjną lokalizacją dla sieci handlowych oraz franczyzobiorców. Tylko w ubiegłym roku aż 16 marek podpisało umowy najmu powierzchni w naszym obiekcie, a średni wzrost obrotów najemców wyniósł 18 proc. Natomiast w pierwszej połowie tego roku generalny wzrost obrotów najemców wyniósł blisko 22 proc. – dodaje Krzysztof Brączek.

Powierzchnia obiektu sięga obecnie 40 tys. m2, na których swoje miejsce znalazło 120 lokali handlowo-usługowych.                    

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system