2017-05-04

Więcej mody w Tarnovii

W Galerii Tarnovia powstanie salon Top Secret. Prace aranżacyjne ruszą w maju.

Więcej mody w Tarnovii Fot. Galeria Tarnovia

Oferta modowa Galerii Tarnovia systematycznie się wzmacnia – już wkrótce do grona najemców centrum dołączy polska marka modowa Top Secret, która tym samym wraca do Tarnowa.

Kwiecień dla Galerii Tarnovia to miesiąc podpisania umowy najmu z marką Top Secret. Nowy salon o powierzchni 117 m2. zostanie ulokowany na parterze centrum. Prace aranżacyjne na nowej powierzchni ruszą w maju br. Na kwiecień zaplanowano prace projektowe, po których nastąpi fit out lokalu. Zakupy w tarnowskim sklepie będzie można zrobić jeszcze w tym półroczu.

Top Secret, który jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych polskich brandów, dołączy tym samym do grona unikalnych marek na mapie Tarnowa, takich jak H&M, New Yorker czy ESOTIQ, posiadających swoje salony wyłącznie w Galerii Tarnovia.

Umowa z Top Secret dobrze wpisuje się w strategię budowania pozycji wiodącego centrum handlowo-rozrywkowego w rejonie Tarnowa. W I kwartale 2017 r. w stosunku do ubiegłego roku centrum odnotowało foot fall o 27 proc. wyższy. Oprócz wzmacniania oferty fashion i przedłużania umów z kluczowymi najemcami, Galeria Tarnovia stawia też na poszerzenia oferty rozrywkowo-gastronomicznej. W połowie kwietnia centrum otworzyło strefę gastronomiczną z nowymi restauracjami.

Marka Top Secret ma w ofercie odzież dla kobiet i mężczyzn, którzy realizują się zawodowo i rodzinnie, a przy tym chcą ubierać się w zgodzie z trendami. Sieć sprzedaży opiera się głównie na sklepach franczyzowych, których liczba sięga 155. Franczyzodawca zarządza 27 własnymi punktami.
– W 2016 roku otworzyliśmy 16 sklepów, a zamkniętych zostało sześć. W tym planujemy powiększyć sieć o około 20 punktów – mówi Jacek Kopij, dyrektor ds. rozwoju sieci TOP SECRET.

Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem między 120 a 300 m2. Szacunkowe koszty inwestycji w sklep Top Secret wahają się między 1 tys. a 2 tys. zł netto za metr kwadratowy, w zależności od stanu lokalu oraz jego lokalizacji.

– Biznesplan dla sklepu franczyzowego jest tak skalkulowany, że od pierwszego miesiąca sklepy zarabiają na pokrycie kosztów bieżących. Zwrot inwestycji wyliczony jest natomiast na maksymalnie trzy lata – tłumaczy Jacek Kopij, dyrektor ds. rozwoju sieci Top Secret.

Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system