2017-03-14

W Gemini Park rośnie

Najemcy lokali w Gemini Park Bielsko-Biała mogą być zadowoleni – w ubiegłym roku ich sprzedaż wzrosła średnio o 18 proc. Najlepiej wiedzie się branży gastronomicznej.

W Gemini Park rośnie Got. Gemini Park Bielsko-Biała

W 2016 roku centrum handlowe Gemini Park Bielsko-Biała odwiedziło o 5 proc. osób więcej, niż rok wcześniej. Miało to oczywiście wpływ na wyniki sprzedaży. Wzrosła ona średnio o 18 proc. Najwyższe wzrosty obrotów zanotowały lokale gastronomiczne – od 15 do 50 proc.
W minionym roku znacznie poszerzyła się także oferta centrum. Do grona najemców obiektu dołączyło 16  marek. Sektor mody męskiej powiększył się o salony Lancerto, Vistula i Wólczanka. Swoje salony zwiększyły marki 4F, Play, Hebe. Sklepy otworzyły też KIK i Komfort. Część usługową dopełniły z kolei biura podróży TUI, Itaka, a także bank PKO BP. Swoje salony otworzyły również marki 50 style, Yves Rocher, Aren, X-kom, Street Shop, New Concept, Salad Fantasy i Danish Design. Wielu dotychczasowych najemców przedłużyło umowy najmu.
Jednym z elementów wyróżniających bielskie Gemini Park jest kierowana do rodzin z dziećmi, bogata oferta rozrywkowo-rekreacyjna, której podporządkowano strategię marketingową obiektu. Należy do niej przede wszystkim otwarty w lipcu Eko Park „W DECHE!”, o powierzchni blisko 5 tys. m2. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, w którym znaleźć można atrakcje dla najmłodszych: instalacje, warsztaty edukacyjne i kulturalne. Przez pierwsze trzy miesiące odwiedziło go blisko 17 tys. osób. Dodatkowo, w bielskim Gemini Park stale organizowane są wydarzenia dla rodzin, m.in. największa w Polsce wystawa LEGO, którą odwiedziło ponad 70 tys. osób zarówno z Polski, jak i Czech i Słowacji.
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała znajduje się w południowej części miasta, pomiędzy trzema najważniejszymi arteriami: ul. Partyzantów, Żywiecką i Bora Komorowskiego. Swoim zasięgiem obejmuje nie tylko całe Podbeskidzie, ale i tereny przygraniczne. Ponad rok temu zakończyła się  rozbudowa Gemini Park Bielsko-Biała. Dzięki niej powierzchnia obiektu sięga obecnie 40 tys. m2, na których działa 120 lokali handlowo-usługowych.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz