2017-02-27

Coraz ciaśniej w Galerii Młociny

Kolejne firmy podpisały umowy najmu z zarządcami Galerii Młociny.

Coraz ciaśniej w Galerii Młociny wizualizacja wejścia do Galerii Młociny

Perfumeria Douglas zajmie niemal 300 m2, sklep o powierzchni 37 m2 otworzy brytyjska sieć The Body Shop, a 40-metrowy lokal zajmie marka makijażowa MAC.

Dzięki nowo podpisanym umowom z popularnymi sieciami z segmentu urody, czyli Douglas, The Body Shop i MAC, nasi klienci mogą liczyć na szeroki wybór najlepszych marek w swojej bezpośredniej okolicy – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.

Sieć perfumerii Douglas liczy w Polsce 124 salony oraz sklep internetowy. Klienci mogą wybierać z blisko 40 tys. produktów ponad 300 światowych i polskich marek, w tym aż 70 na wyłączność.

Body Shop oferuje naturalne kosmetyki do pielęgnacji i makijażu, w tym wegetariańskie i wegańskie. W Polsce pod tą marką działa 14 sklepów.

Kanadyjski MAC, który w Polsce ma 22 sklepy, jest docenianą marką wśród profesjonalnych makijażystów oraz miłośniczek piękna i perfekcyjnie wykonanego make-upu. Oferuje duży wybór kosmetyków kolorowych w całej palecie odcieni, faktur i efektów. Klienci mogą liczyć na eksperckie porady i pomoc w doborze odpowiedniego kosmetyku.

„W Galerii Młociny poszukiwacze najnowszych trendów w makijażu i pielęgnacji będą mieli wspaniały wybór. Przypomnę, że niedawno informowaliśmy o tym, że otworzy się u nas perfumeria Sephora, będzie też drogeria Rossmann” – dodał Michał Masztakowski.

Docelowo na 70 tys. m2 powierzchni najmu będzie około 220 lokali handlowych i usługowych. Sklepy otworzą drogeria Rossmann i EURO RTV ADG. Z marek odzieżowych obecne będą m.in. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, H&M, C&A i VAN GRAAF, CCC i Wojas. Biżuterię i dodatki będzie można kupić w sklepach Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, a wnętrze wyposażyć w Zara Home i Mensa Home. W Galerii Młociny pojawi się również perfumeria Sephora oferująca m.in. luksusowe kosmetyki i zapachy czyli przedstawiciel segmentu premium oraz największe w tej części miasta 9-ekranowe kino CINEMA3D. Aktywni mieszkańcy północnej Warszawy będą mogli zadbać o formę w Calypso Fitness Club oraz zaopatrzyć się w sprzęt sportowy i odpowiednią odzież w GO Sport i Martes Sport. Oferta Galerii Młociny uwzględnia potrzeby dzieci – dla nich powstanie sklep SMYK. Galeria Młociny zaoferuje swoim klientom także  koncept food courtu o nowoczesnej stylistyce, dużej ilością naturalnego światła wypełniającego wnętrze i wyjściem na zielony dach. Dotychczas umowy najmu podpisały restauracje KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Compañeros i Saladki, a także Dunkin’ Donuts, którego lokal znajdzie się na parterze, przy wejściu do centrum.

 

Wyjątkowy projekt

Galerię Młociny wyróżnia wyjątkowy projekt architektoniczny, który powstał w renomowanych pracowniach architektonicznych – Autorskiej Pracowni Architektury Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor. Na dachu powstanie ogólnodostępna przestrzeń rekreacyjna z widokiem na Las Młociński. Latem będzie to strefa relaksu z ogródkami restauracyjnymi i infrastrukturą zachęcającą do uprawiania sportu, a zimą miejsce na pierwsze w Warszawie lodowisko na dachu. Wnętrza wyróżniać się będą dużą wysokością, co pozwoli na tworzenie dwupoziomowych sklepów, dominować będą przestronne place i alejki oraz dużo naturalnego światła. W kompleksie znajdzie się miejsce na organizowanie rozmaitych wydarzeń np. koncertów czy akcji promocyjnych.

Anna Smolińska
Anna Smolińska dziennikarz