2016-12-20

Pracowity grudzień w Jurajskiej

W grudniu w centrum handlowym przybyło pięciu nowych najemców. Kolejne zamiany w portfolio szykują się na początku 2017 roku - zapowiada dyrekcja centrum handlowego.

Pracowity grudzień w Jurajskiej Fot. Galeria Jurajska

Grudzień w Galerii Jurajskiej jest bardzo pracowity. Na początku miesiąca do grona najemców dołączył długo wyczekiwany klub fitness Calypso. Mające ponad 966 m2 studio fitness jest jednym z największych tego typu miejsc w Częstochowie. Znaleźć w nim można m.in. sale do zajęć, fitness, siłownię, strefę wolnych ciężarów, a także salę do Power Bike i specjalną strefę dla dzieci.

Na początku miesiąca w centrum handlowym swój lokal otworzył także kolejny najemca odzieżowy. Mający dwa piętra i 1577,25 m2 salon ulokowała tutaj marka Carry. W jego ofercie znaleźć można ubrania i dodatki z kolekcji męskiej, damskiej i dziecięcej. To jeden z największych salonów marki w województwie śląskim.

- Carry dopełnia naszą propozycję marek sieciowych oferujących ubrania i dodatki. To również kolejna, dobrze znana polska marka, która w tym roku zdecydowała się na ulokowanie swojego salonu w Galerii Jurajskiej. Dziś na ofertę odzieżową centrum handlowego składa się aż 81 salonów - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Galeria zyskała także dwóch najemców z branży kosmetycznej. Swój salon w galerii otworzyła polska marka Paese. W jej ofercie można znaleźć kosmetyki do makijażu  m.in. pudry, podkłady, cienie do powiek, szminki, a także lakiery do paznokci oraz zmywacze. Salon ma powierzchnię 27,5 m2.

Drugim najemcą, który wzbogaca ofertę "zdrowia i urody" Galerii Jurajskiej jest Way To Beauty.  To multibrandowy salon, w którym można znaleźć całą gamę produktów do pielęgnacji oraz stylizacji i koloryzacji włosów. Dopełnieniem oferty są produkty do pielęgnacji ciała m.in. balsamy, peelingi, mleczka, a także produkty do pielęgnacji paznokci. Way To Beauty oferuje również kosmetyki służące do make-up'u. W asortymencie Way To Beauty znaleźć można produkty takich marek jak m.in. L'Oreal, Matrix, Joico, Schwarzkopf, Kerastase, Indola, Saryna Key, Goldwell, L'Anza, Babybliss Pro czy MakeUp Revolution.  Salon ma powierzchnię 50,38 m2.

- W mijającym roku dość mocny akcent położyliśmy na rozwój oferty zdrowia i urody w Galerii Jurajskiej. Z końcem lata powiększono w centrum salon Rossmann. Jesienią z kolei pojawił się salon Ciach Ciach, czyli profesjonalny fryzjer dla dzieci. Grudzień natomiast obfitował w nowe otwarcia najemców z tego segmentu - mówi Roman Bugajczyk.

Serię grudniowych otwarć w Jurajskiej zamyka salon Virgin Mobile/Telakces.com. Sieć jest czwartym operatorem po Orange, Plus i T-Mobile, który zdecydował się na swój własny punkt w częstochowskiej galerii.  W ofercie salonu znaleźć można usługi Virgin Mobile, akcesoria do telefonów GSM, punkt prowadzi także sprzedaż telefonów komórkowych i smartfonów. Na miejscu działa również serwis pogwarancyjny. Salon ma powierzchnię 48,73 m2.

Grudniowe otwarcia zamykają listę zaplanowanych na jesień/zimę 2016. W sumie w 2016 roku w Galerii Jurajskiej przybyło aż 14 nowych najemców.

- Pod względem nowych otwarć ten rok był rekordowy. Udało nam się wzbogacić zarówno ofertę odzieżową, zdrowia i urody, jak również ofertę usługową. Te zmiany przełożyły się bezpośrednio na frekwencje i obroty. Pierwsze liczby pokazują, że pod tym względem może to być najlepszy rok w siedmioletniej historii Galerii Jurajskiej - zapowiada dyrektor Galerii Jurajskiej.

Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system