Dobre wyniki Galerii Jurajskiej
Rośnie liczba klientów, a także obroty najemców największego centrum handlowego w Częstochowie.

W III kwartale 2016 roku centrum handlowe zanotowało 6 proc. wzrost liczby klientów w porównaniu z takim samym okresem przed rokiem. To również jak dotąd najlepszy kwartał w tym roku. Oznacza to, że każdego miesiąca centrum handlowe odwiedza już od 550 do 600 tys. osób.
Trend zwyżkowy w liczbie odwiedzających Galeria Jurajska notuje od początku tego roku. Jeśli taka sytuacja się utrzyma, obiekt ma szansę po raz kolejny pobić własny rekord odwiedzalności, ustanowiony w 2015 roku, kiedy odwiedziło go ponad 6,2 miliona osób – informuje dyrekcja.
To bardzo dobry rok dla Galerii Jurajskiej. Centrum wciąż przyciąga nowych klientów, także z ościennych powiatów, zyskujemy także bardzo lojalnych klientów, którzy wracają do nas regularnie, traktując Jurajską jako galerię pierwszego wyboru w mieście – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
Dwucyfrowe obroty
Ale nie tylko liczba odwiedzających rośnie w Galerii Jurajskiej. W III kwartale centrum handlowe zanotowało także dwucyfrowy wzrost w obrotach u najemców. Ta tendencja również utrzymuje się w galerii od początku roku. Zdaniem przedstawicieli centrum, rosnąca popularność w regionie to zasługa zmian, jakie wciąż zachodzą w Galerii Jurajskiej.
Na początku roku zmodernizowano tam food court oraz oświetlenia parkingów, wymieniając je na oszczędzające energię LED-y. Galeria zainwestowała także w nowe oznaczenia pasażu, latem natomiast odświeżono elewację i tereny zielone wokół galerii. We wrześniu z kolei oddano do użytku nową strefę dydaktyczno-wypoczynkową z gigantycznym akwarium morskim. Na początku października z kolei uruchomiono specjalne toalety – dla dzieci i dla rodzin.
Jurajska konsekwentnie się zmienia, wyrastając na lidera w województwie śląskim. Zmiany jakie poczyniliśmy w ostatnich miesiącach zostały zauważone i docenione przez naszych klientów, tym bardziej że wpłynęły one bezpośrednio na komfort zakupów. Dziś pierwsze efekty tego widzimy chociażby w rosnącej liczbie odwiedzających, czy w coraz większej lojalności naszego klienta – mówi Bugajczyk.
Prawdopodobnie procentują także zmiany w ofercie Galerii Jurajskiej. Od kilku lat centrum handlowe koncentruje się na rozwoju oferty w poszczególnych jej segmentach. W 2015 roku w Jurajskiej otwarto 16 nowych salonów, w tym roku już siedem, wśród nich m.in. Taranko, Ptak Moda, Italian Fashion, Fotojoker czy NC+. Spora grupa najemców zdecydowała się także na powiększenie salonów m.in. CCC i Rossmann. Kolejne otwarcia planowane są na najbliższe tygodnie, w tym otwarcie studia fitness.