2016-10-08

Promenada przechodzi metamorfozę

Wysokie witryny sklepowe, spiralne lustrzane lampy, ozdobione ornamentem balustrady – to niektóre elementy, jakie zastosowano w architekturze rozbudowanego centrum handlowego.

Promenada przechodzi metamorfozę Fot. Grupa Atrium

Od 5 października klienci Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie mogą korzystać z nowej części obiektu, która powiększyła centrum o 4,2 tys. m2. Wizytówką nowej części Atrium Promenada jest elegancki design w postaci unikatowej, złotej fasady oraz nowoczesny projekt wnętrz, nawiązujący do koncepcji Grand Magasine, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.

Wysokie witryny sklepowe, spiralne lustrzane lampy, ozdobione delikatnym ornamentem balustrady – to niektóre elementy, jakie zastosowano w aranżacji nowej części. Dzięki wykorzystaniu dużej liczby przeszkleń dachowych i jasnych kolorów materiałów wykończeniowych wnętrze stało się bardziej przestronne oraz doświetlone naturalnym światłem.

Rozbudowa Atrium Promenada jest sztandarowym przykładem tego, jaki efekt pragnie osiągnąć zespół Atrium Poland Real Estate Management prowadząc kolejne modernizacje kluczowych obiektów. Wdrażając koncepcję „destination points”, chcemy tworzyć wyjątkowe miejsca zakupów, w których pozytywne doświadczenia klientów wykraczają poza sferę zakupową. Pragniemy, aby robiąc zakupy czy spotykając się w sprawach biznesowych, znaleźli u nas ofertę rozrywkową, miejsce do wypoczynku, aby wizyta u nas sprawiała im przyjemność. Ten strategiczny cel zakłada inwestowanie w rozwój naszych centrów w najbardziej dynamicznie rozwijających się regionach. Warszawskie centrum Atrium Promenada, nasz flagowy projekt, jest idealnym przykładem naszego myślenia o centrum handlowym XXI wieku – mówi Jolanta Wawrzyszuk, dyrektor operacyjny Atrium Poland Real Estate Management.

W Atrium Promenada zadebiutowały nowe marki modowe i kosmetyczne, a niektórzy z dotychczasowych najemców: Go Sport, salon optyczny Robak, Wólczanka oraz Jatomi Fitness otworzyli swoje lokale w nowych aranżacjach. W nowej części pojawiły się także sieć drogerii Rossmann oraz salon Elite Nail Look, który zaoferuje klientom najwyższej jakości zabiegi stylizacji paznokci czy szeroki wachlarz usług z zakresu kosmetyki i medycyny estetycznej. Premierą jest także butik luksusowej marki Tous i biuro podróży Rainbow Tours.

Obok wzbogaconej oferty handlowej Atrium Promenada oferuje klientom szereg udogodnień. Do ich dyspozycji oddane zostały m.in.: interaktywne punkty informacyjne, komfortowe strefy relaksu ze wzmocnionym sygnałem Wi-Fi, punkty ładowania urządzeń mobilnych oraz nowoczesne i stylowe toalety, w których zainstalowano w pełni automatyczne, bezdotykowe podzespoły armatury sanitarnej.

Dodatkowe udogodnienia czekają także na cyklistów, z myślą o których powstał zadaszony parking zlokalizowany przy nowym wejściu, a także dwie samoobsługowe stacje naprawy rowerów IBOMBO. Atrium Promenada stała się także miejscem przyjaznym czworonogom – ich właściciele podczas wizyty w centrum mogą zostawić pupila przed wejściem w specjalnej strefie, w której znajduje się miska z wodą i torebki na odchody.

Rozbudowa Atrium Promenada rozpoczęła się w 2015 roku. Po jej zakończeniu wielkość centrum zostanie podwojona, oferując łącznie ponad 90 tys. m2 powierzchni handlowej.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system