2016-08-18

Fitness kategorii premium

Klub fitness musi mieć odpowiedni standard, by spełnić oczekiwania klientów.

Fitness kategorii premium Fot. Jatomi Fitness

Polacy nie idą na siłownię tylko po to, by po prostu podźwigać sztangę czy poćwiczyć hantlami. Chcą profesjonalnej obsługi, opieki osobistego trenera, indywidualnego programu ćwiczeń, dobrego sprzętu, atrakcyjnej oferty zajęć. Kluby fitness muszą sprostać tym wymaganiom i nadążać za zmieniającymi się trendami.

Nie jesteśmy po prostu siłownią, ale klubem fitness w znaczeniu instytucji zapewnianiającej możliwość cieszenia się pełnym wsparciem w drodze do zdrowego stylu życia. Pracujemy obecnie nad wieloma innowacyjnymi projektami, dzięki którym przeniesiemy nasze usługi i cały rynek fitness na wyższy poziom – mówi Trevor Brennan z sieci Jatomi Fitness.

Częścią tej strategii jest zmiana lokalizacji i wprowadzenie innowacji w klubie mieszczącym się w warszawskiej galerii Atrium Promenada. Placówka w nowej odsłonie zostanie uruchomiona w październiku. Będzie zlokalizowana w nowo utworzonej części Atrium Promenada, które jest obecnie w trakcie kolejnego etapu rozbudowy. Klub będzie miał nowy podział stref treningowych i zostanie wyposażony w zaawansowany technologicznie sprzęt marki Matrix, a także multifunkcjonalną podłogę w studio, w którym odbywać się będą zajęcia grupowe. Pojawi się w nim również „Performance Lab”, czyli strefa przygotowana do treningów o wysokiej intensywności.

Zmiana lokalizacji klubu w Atrium Promenada jest częścią tegorocznych inwestycji marki na polskim rynku. W ich ramach siedem innych klubów także przechodzi gruntowne modernizacje. Firma zamierza kontynuować inwestycje w Polsce w 2017 roku.  

Jatomi Fitness ma w Polsce obecnie 37 placówek. Pozostałe kluby zlokalizowane są w Czechach, Rumunii, Indonezji, Malezji i Tajlandii.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz