Galeria Malta niezmiennie na plusie
Poznańska galeria handlowa odnotowała w ostatnim miesięcu blisko 7-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do wyników z lutego 2015 roku i 11-procentowy, jeśli porównać wyniki sprzed dwóch lat.

Systematyczny, ogólny wzrost sprzedaży i aż 24-procentowy przyrost w segmencie biżuterii – to nowe dane opisujące poznańską Galerię Malta. Dobra passa Galerii trwa od ubiegłego roku, który został zamknięty rekordowymi obrotami i wynikami odwiedzalności.
Luty to dla nas zawsze bardzo intensywny miesiąc. Na Walentynki przygotowaliśmy rabaty i konkursy, które przyciągnęły klientów. Samo święto zapewne również przyczyniło się do sukcesu sektora biżuteryjnego, lecz nie bez znaczenia jest tu fakt, że nasza oferta sklepów jubilerskich jest po prostu niezwykle bogata – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta z ramienia firmy Neinver,
Galeria Malta, jak zapewniają jej zarządcy, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań marketingowych, np. w ubiegłe lato realizowany był projekt "Weekend". Przed galerią w każdy piątkowy wieczór odbywały się projekcje filmowe, m.in. seanse kina niemego z muzyką na żywo. W soboty organizowane były zajęcia sportowe, w których można było nieodpłatnie wziąć udział. W niedziele z kolei odbywały się warsztaty ogrodnicze, kulinarne i kulturalne. Natomiast przed świętami Bożego Narodzenia Galeria Malta włączyła się w charytatywną akcję. W centrum obiektu ustawiono sklep ze 150 rodzajami słodyczy. Dochód z ich sprzedaży został przeznaczony na organizację letnich wakacji dla podopiecznych Rodzinnego Domu Dziecka nr 1 w Poznaniu.