2016-03-30

Outlet Park będzie większy

Wiosną ruszy trzeci etap budowy Outlet Park Szczecin. Obiekt zyska blisko 3,5 tys. m kw. nowej powierzchni handlowej.

Outlet Park będzie większy Fot. Echo Investment

Outlet Park Szczecin został otwarty w 2012 roku. Jest połączeniem centrum wyprzedażowego i galerii handlowej.

Już w 2014 roku odwiedziło go blisko 2,5 mln osób, co dało nam czwarte miejsce w Polsce -– mówi Marek Gładki, dyrektor zespołu komercjalizacji i marketingu w dziale centrów handlowych Echo Investment, właściciela obiektu. – 2015 rok okazał się jeszcze lepszy. Zanotowaliśmy blisko 2,9 mln klientów i tym samym nasz Outlet Park znalazł się na drugim miejscu w Polsce.

Outlet Park, zlokalizowany na szczecińskim Prawobrzeżu, w tej chwili dysponuje ofertą stu sklepów. Klienci mają do dyspozycji 900 miejsc parkingowych. Obiekt systematycznie się powiększa. W kwietniu rusza trzeci etap inwestycji, dzięki któremu Outlet Park zyska blisko 3,5 tys. m2 powierzchni handlowej. Całość jest już wynajęta. Znajdzie się tam pierwszy w mieście sklep sieci Media Expert (ponad 900 m2), klub fitness Befit Clubs (1,5 m2) i centrum medyczne Dom Lekarski (900 m2).

Zarówno drugi, jak i trzeci etap inwestycji udało nam się w całości skomercjalizować na długo przed rozpoczęciem prac budowlanych. Potwierdza to znakomitą lokalizację tego projektu, a także sukces przyjętej formuły polegającej na połączeniu centrum wyprzedażowego, tradycyjnych sklepów i retail parku – dodaje Marek Gładki.

Nowa część Outlet Parku ma być otwarta w I kwartale 2017 roku. Ale to nie koniec inwestycji. Już tegoroczną wiosna ruszą prace projektowe związane z IV etapem rozbudowy.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz