Miód z wyspy i ze sklepu
Produkty Gospodarstwa Pasiecznego Łysoń sprzedają się w rozmaitych lokalizacjach. Franczyzodawca postawił na prostotę wystroju lokali.
Gospodarstwo Pasieczne Łysoń to rodzinna firma z wieloletnim doświadczeniem w branży pszczelarskiej. Swoje naturalne miody pszczele sprzedaje za pośrednictwem sieci sklepów własnych i franczyzowych. Obecnie na rynku działa dziewięć takich lokali – w Bielsku-Białej, Krakowie, Wadowicach, Kleczy Dolnej, Malborku, Łaziskach Górnych, Katowicach, Węgierskiej Górce oraz Polanicy Zdroju.
Sklepy pod szyldem Łysoń powstają w lokalach o powierzchni od 20 do 80 m2. Koszt inwestycji w urządzenie sklepu wynosi 200 zł na metr kwadratowy, co oznacza, że na przygotowanie punktu o wielkości 30 m2 trzeba będzie wydać 6 tys. zł. Do tego dochodzą koszty związane z zatowarowaniem. W przypadku takiego metrażu sięgną one ok. 15 tys. zł.
Od niedawna oferujemy również możliwość otwarcia naszej placówki w formie wyspy handlowej w galerii. Jej powierzchnia wynosi ok. 7-12 m2, a koszt – 9 tys. zł. W obu przypadkach nie pobieramy bieżących opłat licencyjnych – mówi Radosław Bester, specjalista ds. sprzedaży w firmie.
Sklepy Łysoń można otwierać zarówno w centrach miast, na popularnych deptakach, jak i na dużych osiedlach mieszkaniowych. Marka pozycjonuje się w branży sklepów ze zdrową żywnością. Wystrój sklepów ma podkreślić bliskość natury – półki wykonane są z palet, a produkty eksponowane są również w drewnianych skrzynkach.