2015-10-21

Bricomarché zapełnia Galerię Raj

Dębickie centrum handlowe korzysta na otwarciu supermarketu budowlanego. Widać wyraźny wzrost liczby odwiedzających.

Bricomarché zapełnia Galerię Raj Bricomarche

21 proc. wzrost footfallu odnotowała Galeria Raj w miesiąc po otwarciu 115. sklepu Bricomarché. Rosnący wskaźnik odwiedzalności klientów obiektu to także wynik niedawno otwartych sklepów: Media Expert i Medicine. 

Potwierdziły się nasze analizy wskazujące, że Galeria Raj to odpowiednie miejsce dla 115. sklepu Bricomarché w Polsce i pierwszego w Dębicy. Warto podkreślić lokalizację obiektu – blisko centrum miasta, ale też dróg dojazdowych. Dzięki temu można nas odwiedzić przejazdem, lub zaglądać do marketu cyklicznie – mieszkając w Dębicy i okolicach. Po pierwszym miesiącu funkcjonowania naszego salonu zauważamy stały wzrost zainteresowania ze strony konsumentów oraz obrotów. Klienci mogą u nas znaleźć szeroki i bardzo różnorodny asortyment: od związanego z dekoracją, po ten przydatny w budownictwie – mówi Katarzyna Jańczak – Stefanide, dyrektor generalny Bricomarché w Polsce.

Bricomarché to sieć sklepów typu „dom i ogród” działająca w ramach Grupy Muszkieterów – największej w Polsce sieci franczyzowej w kategorii supermarketów spożywczych (Intermarché) oraz typu "dom i ogród". Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 224 punkty sprzedaży Intermarché i 118 Bricomarché. Własny sklep jednej z tych marek można otworzyć we franczyzie, inwestując 400 tys. zł własnych środków. Muszkieterowie są obecni w 5 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii, oraz Serbii. 

Galeria Raj w Dębicy powstała w 1999 roku i jest najdłużej działającym tego typu obiektem handlowym w mieście. W jej portfolio znajdują się duże salony znanych marek, tj. CCC, Deichmann, Rossmann, Pepco, Orsay, Medicine, Cotton Club, Quiosque, Top Secret, Coccodrillo, 5.10.15, Media Expert, ale też małe butiki lokalnych firm i punkty usługowe. Swoją działalność prowadzi tu również Kaufland. Właścicielem Galerii Raj w Dębicy jest - funkcjonująca od 1997 roku na rynku nieruchomości komercyjnych – IVS Grupa. Inwestor specjalizuje się w budowie centrów handlowych realizując projekty w mniejszych aglomeracjach miejskich.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system