2013-11-26

Galeria na torach

Rank Progress będzie promował Galerię Piastów w pociągach.

Galeria na torach Fot. Galeria Piastów


Galeria Piastów położona jest nieopodal historycznego Zamku Piastowskiego w Legnicy i nawiązuje do dawnej zabudowy Starego Miasta. Dotychczas Galeria Piastów była głównie miejscem zakupów. Wprowadzenie nowych najemców ma sprawić, że będzie to miejsce spotkań i centrum rozrywki.


 - Obecnie Rank Progress koncentruje się nad wzbogaceniem oferty rozrywkowej centrum. W Galerii Piastów pojawiła się już kręgielnia, a obecnie prowadzone są prace związane z otwarciem największego w regionie Parku rozrywki. Jego oferta będzie skierowana do rodzin z dziećmi oraz osób aktywnych sportowo – mówi Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu Rank Progress, właściciela Galerii Piastów.


Zmienione oblicze Galerii Piastów będzie promowane m.in. w pociągach relacji: Wrocław-Legnica-Wrocław, aby w ten sposób przypomnieć mieszkańcom Legnicy, którzy uczą się i pracują we Wrocławiu, o ofercie galerii i zachęcić ich do robienia zakupów w rodzinnym mieście. W pociągach oznakowanych logotypem Galerii Piastów, pojawią się m.in. animatorzy, którzy będą rozdawali rabaty na zakupy w legnickim centrum oraz miłe upominki.



- To pierwsza taka akcja organizowana przez Koleje Dolnośląskie. Jesteśmy otwarci na każdą formę uatrakcyjnienia czasu spędzonego w podróży. Liczymy, że spotka się ona z zainteresowaniem naszych pasażerów, głownie studentów i młodzieży. Uważamy, że dzięki takim akcjom transport kolejowy postrzegany będzie przez młodych ludzi jako szybki, wygodny i po prostu modny – mówi Justyna Stachniewicz z Kolei Dolnośląskich.



Na 35 tys. m2 swoje sklepy mają m.in. takie marki jak: Wittchen, Monnari, Maxoni, Vistula, Smyk, Diverse, HiMountain czy Lee Wrangler, a także sieci: Drogeria Natura, Empik, In Medio, Piotr i Paweł. Klienci Galerii Piastów mają do swojej dyspozycji również: centrum fitness, kino Helios oraz restauracje m.in: Sphinx, KFC. W ciągu ostatniego roku w Galerii Piastów pojawiły się nowe marki odzieżowe, m.in. Sinsay, Americanos i 4F oraz najemcy gastronomiczni – kawiarnia Yogo by Choice i restauracja Broaster Chicken. Centrum docenili także stali najemcy z grupy LPP, która zdecydowała się na powiększenie swoich lokali, m.in.: Reserved, Mohito, House oraz Cropp. Powierzchnię swojego salonu zwiększyło także CCC. (mak)