2014-11-04

Nieruchomości w centrum handowym

W galeriach handlowych jest miejsce na wiele różnych biznesów. Wśród nich doskonale sprawdza się również biuro nieruchomości.

Nieruchomości w centrum handowym fot. Metrohouse

Od początku obecności na rynku Metrohouse otwierało biura nieruchomości w najlepszych warszawskich galeriach handlowych: Arkadii, Galerii Mokotów i Złotych Tarasach.  Była to świadoma strategia, która umożliwiła nam właściwe pozycjonowanie na rynku. Nikt wcześniej nie odważył się wejść do tak prestiżowych centrów handlowych. Byliśmy pierwsi. Dzięki temu zwiększyliśmy rozpoznawalność marki na rynku i podkreśliliśmy naszą obecność w gronie lokalnych pośredników. Od początku właściciele firmy przewidywali stworzenie sieci franczyzowej, co udało im się dwa lata po powstaniu Metrohouse.

W przypadku franczyzowej sieci biur nieruchomości bardzo ważne są odpowiednie standardy pracy i prowadzenia placówki. Niedawno zaktualizowaliśmy nasze procedury i przystosowaliśmy je do nowego modelu współpracy z klientem. Bardzo duży nacisk kładziemy także na szkolenia wszystkich naszych agentów, zarówno tych pracujących w placówkach należących do sieci własnej, jak i w punktach prowadzonych przez franczyzobiorców. Przygotowaliśmy własny program szkoleń, które są prowadzone przez doświadczonych praktyków.

Piotr Jarosz, Metrohouse
Piotr Jarosz, Metrohouse Dyrektor sprzedaży sieci franczyzowej, Metrohouse

Metrohouse S.A. to sieciowa agencja nieruchomości, w ramach której działa 70 zespołów sprzedażowych, 800 brokerów oraz doradców nieruchomości. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe.