2014-05-14

Rozbudowa w planach

Deweloperzy już na etapie projektowania obiektu powinni wziąć pod uwagę możliwość jego rozbudowy.

Rozbudowa w planach fot. Gemini Holdings

Podjęcie decyzji o powiększeniu obiektu handlowego zazwyczaj wynika z chęci zareagowania na zmieniające się warunki rynkowe i rzeczywisty odbiór funkcjonującego centrum handlowego. Profil i strategia nowego obiektu tworzona jest zazwyczaj w oparciu o dane statystyczne i wyniki przeprowadzonych wcześniej badań. W rzeczywistości to jednak konsumenci decydują w jaki sposób będą chcieli korzystać z danego obiektu.

Decydując się na rozbudowę obiektu możemy posiłkować się konkretnymi opiniami klientów i wynikami osiąganymi dotychczas przez obiekt. Podjęta decyzja wynika także z chęci odpowiedzi na wymagania stawiane przez rosnącą konkurencję i bieżącą sytuację na lokalnym rynku handlowym.

Nasze doświadczenia pokazały, że Gemini Park Bielsko-Biała, dzięki lokalizacji przy największych osiedlach mieszkaniowych i głównych trasach turystycznych prowadzących w stronę granic z Czechami i Słowacją, odwiedzane jest chętnie przez turystów z całej Polski - „po drodze” na wakacje czy ferie zimowe. Większość naszych klientów odwiedzała nas także całymi rodzinami, a oferta centrum nie odpowiadała wystarczająco na ich potrzeby. Dlatego też zdecydowaliśmy, że rozbudowane centrum będzie dysponowało rodzinną, bogatą ofertą dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Wprowadzenie do obiektu nowych najemców jest niezbędne, jeśli chcemy nadążyć za zmieniającymi się trendami. Dlatego też doświadczeni deweloperzy już na etapie projektowania obiektu powinni wziąć pod uwagę możliwość jego rozbudowy. (dw)

Anna Malcharek, Gemini Holdings
Anna Malcharek, Gemini Holdings dyrektor zarządzający, Gemini Holdings

odpowiedzialna m.in. za komunikację z najemcami