2014-04-08

Briju tylko dla galerii

Notowana na GPW sieć jubilerska kontraktuje otwarcia w centrach handlowych.

Briju tylko dla galerii Fot. Briju

Legnicka Galeria Piastów i nowopowstające Galeria Piła oraz Galeria Aviator w Mielcu – to w tych trzech lokalizacjach pojawią się niebawem placówki pod szyldem Briju. Jak podaje deweloper wspomnianych galerii, łączna powierzchnia najmu wyniesie ok. 180 m2.

Notowany na warszawskiej giełdzie jubiler to jedna z największych firm specjalizujących się w wyrobie i dystrybucji biżuterii ze złota w Europie. Posiada własne biuro projektowe oraz zespół designerów tworzących nowe kolekcje.

– Centra i galerie handlowe Rank Progress bardzo dobrze wpisują się w naszą strategię rozwoju. Jesteśmy przekonani, że zaowocuje ona ulokowaniem salonów Briju w kolejnych inwestycjach Rank Progress SA – mówi Piotr Bakiera z Briju.

Sieć sprzedaży Briju opiera się na 70 placówkach partnerskich (działających pod innym szyldem) oraz kilku lokalach własnych i franczyzowych. Spółka deklaruje jednak, że koncept partnerski jest obecnie w fazie intensywnych przekształceń. Partnerzy będą namawiani na zacieśnianie współpracy z centralą. Otwarcie pełnego salonu Briju na zasadzie franczyzy wymaga dysponowania wynajętym lokalem w galerii handlowej. Koszt jego adaptacji zgodnie ze standardami panującymi w sieci to 4 tys. zł za metr kwadratowy. (gum)